Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
10 besök senaste veckan (1353 totalt) |
2007-11-17 5-papp Rimbo, Sundsta
Jag som hade hoppats på att få köra sista loppet med Mantan på Ticksta.. men Sundsta duger nog till att ta kål på det sista som finns kvar av "raceOpeln". _________________ Henrik Lundberg ------------------------ Racing team RYG's ------------------------ |
||
|
||
Motörheads är på g igen!
Nu har Motörheads ett åk igen! Efter slakten av WarWagen (BMW 318) i våras har vi nu införskaffat ett nytt åk iform av en BMW 320, -85:a, även kallad WarWagen Zwei. Laget är otroligt laddat och vi kommer att satsa ännu hårdare på att göra skrot av ytterligare en Beemer! Syns den 17:e nov i Roslagen! /BJÖRN |
||
Arjeplog Allstars har inför sitt premiärlopp drabbats av en rad olyckliga omständigheter, bland annat lägenhetsflytt under racehelgen samt svikande hälsa hos vissa förare vilket ledde till operation hos en. Men vi som är kvar ger inte upp, och ställer därför upp med en mycket ovanlig och vacker modell, i folkmun kallad Volvo 740.
Vi syns på lördag! ![]() _________________ Erik Gustafsson |
||
Sorgliga nyheter.
Pga dalande intresse från "vissa" team medlemmar så kommer inte Team Hells Teachers kunna starta på lördag, och nästa tävling hamnade olykligtvis dagen efter firmafesten, så jag tror inte Team Hells Teachers är kapabla till att köra bil den dagen. Så på dom två kommande racen är första platsen ovis... ![]() _________________ Henrik Lundberg ------------------------ Racing team RYG's ------------------------ |
||
tänk på att vi försöker tidigarelägga starten med 30 min till 10.30.....
så att ni är i tid till banan och fixar anmälan och besiktning så snabbt som möjligt...... allt för att slippa mörkret som kommer på eftermiddagen..... |
||
Re:
8 December är årets sista 5papp race...... sen har vi uppehåll fram till jan/feb 08 när jag är tillbaka från semestern..... |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
10 besök senaste veckan (1353 totalt) |