| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Testade GTR-beta idag.
|
576 besök totalt |
|
Testade GTR-beta idag.
Var på Super Racing Weekend idag och måste bara få dela med mig av att jag där var en (av många) som fick testa SBDT:s Anderstorpsbana. Helt ok för att vara en Betaversion, men enligt de killar som var där ifrån designteamet var det fortfarande mycket jobb kvar med doseringar, gupp och omgivningar. Kommer att släppas officiellt först nästa år, tyckte jag mig höra. För övrigt var det många som verkade fastna stenhårt för GTR2002 när de fick testa det, men också en hel del som tyckte det var alldeles för svårt. Fast de tillhörde oftast Gasen-i-botten-och-styr-ligan, så dem räknar jag inte riktigt. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
|
Re: Testade GTR-beta idag.
För övrigt var det många som verkade fastna stenhårt för GTR2002 när de fick testa det, men också en hel del som tyckte det var alldeles för svårt. Fast de tillhörde oftast Gasen-i-botten-och-styr-ligan, så dem räknar jag inte riktigt.[/quote] Jag har diskuterat med många om bilspel och blir förundrad att det inte är någon som känner till GTR2002 Vissa pratar om NFS och tycker det är ett fantastiskt spel. Då skakar jag på huvudet och säger: har du testat GTR2002 och får till svar: vad är det
Mera GTR till datorn |
|
På elektronikmässan som var under den gångna veckan i Göteborg fanns det en monter hos någon med en Viper och en dator där de körde GTR2002. Jag provade inte själv för grafiken såg seg ut. Det var dock en del andra som körde rätt illa...
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
|
Grafiken här slog, i alla fall det jag har här hemma, med hästlängder. Fast körkänslan var "mindre" än jag är van vid, men det kan ju myvket väl vara hur rattten som sådan är inställd.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
![]() |
Racingsimulatorer
Testade GTR-beta idag.
|
576 besök totalt |