|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

15 Dec 2007 15:13
Senast ändrad av Ante, 18 Jul 2008 13:17, ändrad totalt 12 gånger
...
,,
|
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862

16 Dec 2007 15:03
Hur står sig den här mot exempelvis clio sport? Har du några exempeltider på någon bana?
_________________ Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

16 Dec 2007 15:32
Senast ändrad av Ante, 17 Mar 2008 17:35, ändrad totalt 2 gånger
Bra ;-)
|
Hörger
Visby
Här sen Apr 2006
Inlägg: 24

16 Dec 2007 15:34
Vart finns den?
_________________ Thomas Hörger
RMS Racing
Audi TT-R (till salu)
Renault Clio -92 (vinterbil)
Ford Sierra "RS" (5papps-raggare)
|
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10624

16 Dec 2007 15:36
Hur mycket pulver är det i den?
_________________ Anders Hansson
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

16 Dec 2007 15:48
Senast ändrad av Ante, 17 Maj 2008 19:48, ändrad totalt 4 gånger
--
|
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005
Inlägg: 15493

16 Dec 2007 18:16
Dom flerekrade fälgarna, vad är det för några? mycket snygga
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

16 Dec 2007 19:31
Senast ändrad av Ante, 17 Mar 2008 17:37, ändrad totalt 2 gånger
Dom kommer från en Lancia Delta.
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

25 Dec 2007 23:22
..
|
Lundin
Finspång
Här sen Apr 2004
Inlägg: 423

26 Dec 2007 05:38
Vad ska du ha för bara Lancia Delta fälgarna?
_________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

02 Jan 2008 15:03
Senast ändrad av Ante, 17 Mar 2008 17:37, ändrad totalt 2 gånger
Re:
Dom är obetalbara :-)
|
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79

03 Jan 2008 00:06
Bes/skatt? Vinterdäck?
mvh,
Martin
_________________ Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

03 Jan 2008 10:19
Senast ändrad av Ante, 17 Maj 2008 19:48, ändrad totalt 4 gånger
--
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

13 Jan 2008 14:08
...
|
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79

13 Jan 2008 18:54
Måste erkänna att jag är sugen. Så typiskt att jag inte riktigt kan komma överens med designen bara
_________________ Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

05 Feb 2008 17:42
^--
|
Ante
Här sen Maj 2004
Inlägg: 57
Trådstartare

16 Feb 2008 20:28
Senast ändrad av Ante, 10 Mar 2008 07:03, ändrad totalt 1 gång
...
|
Andreas Möller
Glumslöv
Här sen Apr 2003
Inlägg: 88

19 Feb 2008 14:14
Eftersom jag haft förmånen att köra bilen så kan jag ju ge mitt intryck. Prestandamässigt upplever jag den som snarlik min 320 hk 155 Q4 som gör hundringen på rätt sida 5 sekunder. Nu gör väl inte Punton det med framhjulsdrift, men vikteffekten är definitivt där. Vad de stora bromsarna gör för en sådan liten bilen behöver jag knappast säga något om
Med den kammen bilen har så ligger registret ganska högt, men körbarheten är förvånansvärt bra om man ser till vardagskörning. Större och tyngre bilar med mindre rejsig motorkaraktär har jag många gånger upplevt som segare och mindre körbara till vardags trots att de de facto kanske har större andel av vridmomentet tillgängligt i de lägre regionerna. Men visst, vill man få ut riktig körglädje så måste den upp i varv.
Personligen tror jag att det går att få ut ännu mer ur denna hårdvara om man arbetar med mjukvaran och eventuellt även grenröret.
/A
_________________ Lotus Evora S -11
Alfa Romeo Stelvio 2.2D Q4 -17
Fiat 500 TwinAir -11
Alfa Romeo 155 Q4 -96
Alfa Romeo Giulia Sprint -62
Alfa Romeo Giulietta ti -59
|
|