Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1663 besök totalt |
ROC 2007 Wembly Stadium
Sändningen börjar NU i Eurosport från aktiviteterna i eftermiddags. Vi kan väl vänta med diskussioner om resultatet tills under/efter sändning. |
||||||
Re: ROC 2007 Wembly Stadium
Eftersom ComHem tagit bort Eurosport ur sitt basutbud så kan jag självklart inte se. Men det borde väl finnas nån torrentsida som man kan dra hem den från sen? Jag vill helst inte höra hur det gick innan jag får se det lixom ![]() _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
_________________ Anders Hofverberg |
||||||
|
||||||
Schummi bjöd ju på show iaf, men Grattis Mattias
![]() ![]() ![]() Glöm inte omröstningen till Jerringpriset. |
||||||
Riktigt häftigt! Att förra året slå Loeb i sin Loebsegen bil och iår slå världens gigant Schumi är sjukt imponerande
![]() ![]() GRATTIS!!!! |
||||||
![]() ![]() _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||
Hmm..
Det kanske inte är så konstigt ! Kan man hantera bilen på bredden så blir det lättare att finna gränserna och hålla sig kvar där.. Ekström är ju gammal rallyförare och med de i bagaget så blir han en mer komplett förare... Vad hade hänt med en final där de åkt WRC då hade nog Schumacher blivit rejält frånkörd.. Men men Mkt kul för Mattias... _________________ Max Jarno |
||||||
Re: Hmm..
Du menar gammal Stcc förare som åxå åker rally väl? Han åker ju mest rally som hobby. Förresten?? Nån som hittat ROC att ladda hem förutom på hemsidan? TV-sändningar eller liknande? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
https://www.racing-underground.com _________________ Mattias Hammer |
||||||
![]() _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1663 besök totalt |