| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Genväg "Ringen"
|
1421 besök totalt |
|
Genväg "Ringen"
Jag har laddat hem genvägen så att man får tidtagning första varvet på "Ringen" (GTR2002). Men var är genvägen
|
||||
Coca-Cola kurvan finns väl inte på "Nordschleife"
|
||||
Här http://www.xzibitaprojects.net/ |
||||
|
Efter jag installerat de senaste uppgraderingarna till beta-"thering" så startar inte klockan på första varvet efter jag tagit genvägen....
Någon som fler som råkat ut för det? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Jag hittar inte ens någon genväg
|
||||
|
Lennart: Jo det har man...Men de blir varma ganska fort...
- - - - - - - Det finns ju två versioner av Ringen till F1-2002/F1C: 1) Den gamla Beta-Ringen: Här kunde man ladda ner en liten patch som gjorde att man inte behövde köra ett helt uppvärmningsvarv. Man kommer liksom ut på banan igen strax innan start-mål. Den ligger rakt fram från där man kommer ut. 2) Den nya SBDT-Ringen som finns på Xzi's sida. Den är egentligen till F1C men funkar tydligen bra med GTR-2002 också. Denna version är klart skönare med mindre gupp odyl. Här har jag dock inte fått genvägen att fungera. Lägger jag in patchen blir genvägen på rätt plats. Dock är det några j-a räcken ivägen... Nån som lyckats fixa till det?? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Stacken skrev:
Hmmm, vi talar i och för sig om den gamla sträckningen...jag har för mig att sista partiet (högern, som börjar ungefär där man numera svänger in på Nordschleife från F1-banan) på den moderna GP-slingan kallas Coca Cola...rätta mig om jag har fel! Fast vänstern innan Hatzenbach börjar (i spelet, gamla sträckningen) kanske hette något annat!?!?!
_________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||
oki doki nu e jag med
|
||||
|
Vad kom vi fram till?
Gick det få igång tidtagningen på första varvet eller inte? (Ringen på GTR2002) |
||||
|
Se mitt svar oven:
1) Denna version kan du få tidtagning på första varvet efter patchen är pålagd! Denna version är till F1-2002 (GTR-2002) 2) SBDTs bättre version är till F1C. Här har ingen fixat detta ännu. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Tolkade nya resp. gamla versionen som att du menade den gamla konverteringen av GPL Ringen och den som finns på Xzibit.
Tack! |
||||
|
Ingen av de som kan göra aiw filer vill ha något att göra med den "stulna" versionen av ringen.... dvs den som finns på xzibita.
Satt och lekte med 3ds och zmodeler för ett tag sen. istället för att ta bort räcket gjorde jag en stor velodrom över räcket och tillbaka till start-mål. När jag inte fick tidtagningen att funka la jag ner projektet. _________________ Kalle Larsson |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Genväg "Ringen"
|
1421 besök totalt |