| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 5 @ Imola, 20/12, kl 19.30
|
3042 besök totalt |
|
Mycket skönt o slippa vätan!!
Funkade inte alls för mig.. var nog lite off i huvet då jag gick på stödgas strax efter jag styrde in = snurrningar. Gick inge bra alls, är dock glad att jag inte ställde till med mer i första kurvan i andra loppet .
För övrigt tycker jag att jag borde ha extra poäng för mest snurrningar
_________________ Viktor Starkman |
||
|
Re:
Trist Viktor.... Du satte ju en jäkligt bra kvaltid trots avsaknaden av FF. Synd att du inte kom med! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Inga gula kort i gårdagens rejs. Bra!
Här är resultaten. Jag har också uppdaterat den stora resultatlistan och man kan ju säga att det är väldigt jämnt mellan plats 4 och 10 så kämpa på. Ni har en chans att avancera ordentligt genom att vara med på de lopp som är kvar! Kval:
Race 1:
Race 2:
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Underbart bra simracingvecka.
Först vinst i Mara's serie på Knockhill med en Alfa 1600 GTA och nu två och etta på Imola i ösregn. Mera regn, tack.
Det hjälpte förstås att Thomas och Viktor drabbades av problem. Thomas, Själv hade jag problem tidigare med disconnects. Routerbyte till en D-Link DIR-655 tycks ha hjälpt men man vet ju aldrig eftersom sådana här saker har en förmåga att komma och gå. _________________ Koit Reispass |
||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 5 @ Imola, 20/12, kl 19.30
|
3042 besök totalt |