Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Rejsafolk i Motorjournalen ikväll 8/9!
<<   1, 2
2571 besök totalt
Magnus Emilsson
Märsta
Här sen Jul 2003

Helt klart det bästa Motormagasinet på svensk tv!
Trasikmagasinet, Mera motor, Perstanda är ju knappast bättre.

Saab 900T Cab -96
"Snabb Rymlig Elegant - och byggd med Flygkvalitet" SAAB 96
Citera
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Luposarna såg ju kul ut! Tråkigt bara att värmen tydligen var trasig i en av dem, den stackars ägaren var tvungen att köra med mössa på sej inomhus

Jo, Motorjournalen kan väl bli lite väl "skojfrisk" ibland, men den utger sej väl inte för att vara "Råd & Rön" heller. Allt måste ju inte vara tråkiga och korrekta tester med allvarliga mätvärden (det finns ju Teknikens Värld för sånt).

Men rökarbiten går bort, den är ju inte ens bra gjord. Kom förresten att tänka på en sak igår. Motorjournalisternas vilja att lägga rök verkar öka med motoreffekten. Vill man lura i allmänheten att det bara går att göra med hästkraftstinna bilar? Vi som lever i verkligheten vet ju att man kan burna med i stort sett vad som helst.

JohanR

Stockholm/Tyresö
Här sen Dec 2002

Joppe är störtskön tycker jag. Glimten i ögat.

Jan Nagy
Citera
Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003

Tyckte väl också att Joppes Skoda inslag var lite "för mycket" men annars ett mycket bra program

Jäkligt coola Luposar thumbs up thumbs up

Mvh

/Björn

Porsche 944 TURBO
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

JohanR skrev:
...Men rökarbiten går bort, den är ju inte ens bra gjord.
Helt klart har de tänkt ut att de kan få flera tittare genom att hänga på Fast and Furious trenden så där lite lagom...

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Den fyrhjulsdrivna 180hk Lupon det snackades att VW skulle bygga... Bra objekt för slalombil, hehe!

Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003

Äsch!

Jag som tampades med en bit lax under de första fem minutrarna och missade det intressantaste!!

Var dock inte så imponerad av vare sig Peters Ferrari-reportage eller Skoda-testen. Tyvärr. Annars tycker jag Motorjournalen är det mest engagerande bilprogrammet som sänds till min TV iaf!

Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003

Magnus Thomé skrev:
Den fyrhjulsdrivna 180hk Lupon det snackades att VW skulle bygga... Bra objekt för slalombil, hehe!

Hade nog nöjt mig med en avdankad Lupo cup-bil men 180 hästar är nog mera lagom i bilarna än 75 känns det som ändå Nu är ju sortimentet på motoralternativ verkligen klent, inte ens gti:n är ju kul känns det som, går att hänga på sådana otrevligt bra på Kullen har jag märkt Det som tyskarna gillar att använda sig av numera är ju snurrorna från Audi (ex. TT's 225gnäggare), en sån borde ju redan tillverkats från fabrik för längesedan tycker jag Även 2,9liters vr6:an från VW har man ju sett i vissa byggen, men den kan omöjligt vara en hit då bilen redan känns framtung med smallblockare monterad

Rejsafolk i Motorjournalen ikväll 8/9!
<<   1, 2
2571 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande