Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2571 besök totalt |
Helt klart det bästa Motormagasinet på svensk tv!
Trasikmagasinet, Mera motor, Perstanda är ju knappast bättre. _________________ Magnus Emilsson Saab 96 DeLuxe -61 Saab 97 Sonett III -72 Saab 900T Cab -96 "Snabb Rymlig Elegant - och byggd med Flygkvalitet" SAAB 96 |
||
Luposarna såg ju kul ut! Tråkigt bara att värmen tydligen var trasig i en av dem, den stackars ägaren var tvungen att köra med mössa på sej inomhus
![]() Jo, Motorjournalen kan väl bli lite väl "skojfrisk" ibland, men den utger sej väl inte för att vara "Råd & Rön" heller. Allt måste ju inte vara tråkiga och korrekta tester med allvarliga mätvärden (det finns ju Teknikens Värld för sånt). Men rökarbiten går bort, den är ju inte ens bra gjord. Kom förresten att tänka på en sak igår. Motorjournalisternas vilja att lägga rök verkar öka med motoreffekten. Vill man lura i allmänheten att det bara går att göra med hästkraftstinna bilar? Vi som lever i verkligheten vet ju att man kan burna med i stort sett vad som helst. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
_________________ ![]() |
||
Äsch!
![]() Jag som tampades med en bit lax under de första fem minutrarna och missade det intressantaste!! ![]() Var dock inte så imponerad av vare sig Peters Ferrari-reportage eller Skoda-testen. Tyvärr. Annars tycker jag Motorjournalen är det mest engagerande bilprogrammet som sänds till min TV iaf! _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Hade nog nöjt mig med en avdankad Lupo cup-bil men 180 hästar är nog mera lagom i bilarna än 75 känns det som ändå ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2571 besök totalt |