Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7375 besök totalt |
Re:
Sovplats ![]() 45min ![]() Parkering ![]() Navigator ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Re:
Alla i Birmingham ser ut som Ryska maffian, så du lär smälta in ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Ska vi styra ihop någon form av samåkning till Skavsta? Så blir det inte lika många bilar att parkera där.
Finns det någon man kan tigga skjuts av? annars har jag en Focus c-max tillförfogande. Jag och Christian åker från Hammarby sjöstad. _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||||
Jag kollar med Fahlen ifall vi kan ta hans 9-sits Van.
Bilar finns det plats för hos mig i Huddinge ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Var det inte din maskin vi började åka efter förra gången, Anders? Den som betämt hävdade att vi VERKLIGEN var ute på landet och åkte (läs tvärs över åkrar).
Då satsar jag nog på att parkera mitt arsle och min bil hos dig då. När kommer vi förresten hem? Ev. åker jag på att släpa hem en uppsättning Compomotive till garagepolaren, bara det inte blir för sent... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
|
||||||||
Re:
Det var en lånad avsedd i första hand för sjökort ![]() Nu har jag en landkrabbeversion med inlagda POI (typ Donken) Hemkomst på Söndag em (eller nåt) _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Nu börjar det dra ihop sig för slutplanering.
Det finns möjlighet att vi kan samåka i Patriks stora fina Van från Huddinge-Skavsta-Huddinge för att minimera parkeringskostnaden ![]() Tidsschema enl följande: Samling hemma hos mig (för dom som vill åka Van) kl 04:40. Det finns utrymme för parkering av bilar. Dom som inte är där i tid får lösa transport bäst dom vill ![]() Incheckning senast 40min före avgång på Skavsta vilket innebär att vi borde ha ca 30min tillgodo med detta. UTRESA Från Stockholm S Skavsta(NYo) till London Stansted(STN) Wed 09/01/2008 Flight 53, Avgång NYo kl. 0640 och ankomst STN kl. 0755 ÅTERRESA Från London Stansted(STN) till Stockholm S Skavsta(NYo) Sun 13/01/2008 Flight 54 Avgång STN kl. 1330 och ankomst NYo kl. 1640 Meddela i tråden ifall ni har för avsikt att åka med i Vanen. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Jag och Christian tänkte åka med i Vanen och jag tror nog att Peter Simons också tänkte det för han ville åka med oss från Gullmarsplan. _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||||
Re:
Jepp. Tack Helena. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||||
Kan någon ta på sig att boka den andra hyrbilen. Jag kan bara boka en på mitt personnummer/visa
![]() Detta är uppgifterna: Hämtas 9/1-08 08:00 Lämnas 13/1-08 12:00 Flightnummer 53 Ford Mondeo 2014:- Bör göras omg! _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Tvätt fixad, disk halvklar, kylskåp rensat ifrån sånt som blir dåligt, bil kollad och tankad, städning på g, kamera och tillbehör framtagna, övrig packning påbörjad. Känns som jag har koll på det mesta. Om det inte hade varit för att jag glömt att ta ut pengar... Forex lär ju inte ha öppet när vi kommer till Skavsta, nån som vet vad det kostar att ta ut i engelska bankomater?
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
Inte en aning om det är avgift på det
![]() Själv har jag inte packat en enda sak, inte laddat ett batteri, inte lagt fram något. ![]() ![]() Ska göra det andra strax.. ![]() ![]() Forex öppnar 05.00 ser jag nu förresten ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||||
Hej,
Jag undra om någon av er skulle kunna titta in hos ett företag som heter www.oakleydesign.eu detta är ett engelskt bolag som har diverse trevliga prylar till Porsche. Jag vet inte till 100% om dessa kommer att finnas där men är ganska säker. Det jag är intresserad är nedanstående: [color=black]Sequential Gear Shift System A unique conversion for your Porsche from oakley Design. Using your original Porsche gearbox to create a sequential shift system. A very high quality unit suitable for road and race Quicker and more precise shifting (no more shifting mistakes) Reduced lap times Assembled directly onto your Porsches gearbox Dash mounted LED displays the current gear selected - turning your car into a true race car! Road Legal Can use standard gear knob or taller unit as displayed in product images[/color] om nån av Er kunde ta lite information och provsitta deras bil samt känna på systemet för att bilda sig en uppfattning hur det fungerar i verkligheten så skulle jag vara väldigt tacksam. Jag bjuder gärna på en provtur till den som ordnar detta i min bil ( RUF R Turbo 3,8 L ca 750 HK samt 930 NM )i sommar om det kan vara intressant. Hälsningar _________________ Peter Viljanen |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7375 besök totalt |