Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1720 besök totalt |
2007-11-14 Gokartcity Malmö
Vi fortsätter med lite gokart-övningar i Malmö, förra gången blev det ju riktigt lyckat. ![]() Det blev ju dessutom ganska hygglig uppslutning förra gången - så nu har jag sett till att reservera hallen mellan 20 och 21, nu på onsdag den 14/11. Vi samlas från 19.30 för en kaffe och lite skitsnack. Info ang priser etc. finns på http://www.gokartcity.se/ Ni som planerar att dyka upp: Skriv i tråden vilka ni är, så har vi ungefärlig koll på antalet. ![]() (Övre gräns är runt 30 personer, vi vill inte dela upp oss i mer än två olika heat) Nybörjare eller proffs, alla är välkomna. _________________ -- |
||||
Jag är antagligen upptagen på onsdagen.
![]() Återkommer under morgondagen eller onsdag förmiddag. ![]() |
||||
Re:
Jag tror att jag kan komma i alla fall. Du kanske behöver träna på varvningar Fredrik. ![]() ![]() _________________ Pehr Johnsson Porsche 964 C2 -93 Porsche 944 S2 -89 Såld. |
||||
Tjenis,
Vi är ett gäng som kör varje torsdag på Racehouse. ![]() Det är alltid välkommet med fler kombatanter ![]() Vi har en tråd på facebook som heter "torsdagsklubben på racehouse" gå gärna in där... Begränsat antal- först till kvarn.. Välkommna ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||
Re:
Trevligt - jag dyker upp efter helgerna - tyngre än någonsin.. ![]() _________________ -- |
||||
Re:
Hallå Jonas. Är dom Torsdagarna för speciellt utvalda eller är man välkommen? God jul Johan _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||
Re:
Alla är naturligtvis välkommna!! ![]() Eftersom vi bokar tid är det bra att veta hur många vi blir vid respektive tillfälle. Vi har en grupp på Facebook (torsdagsklubben på racehouse" som alla är välkommna att joina, där vi snackar om körningarna samt meddelar vem som kommer vid respektive tillfälle. Vi kör ikväkk kl 19:00, välkommna ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||
Kul att du kom med o körde i torsdags Johan!!
Nu är det dags igen! På torsdag kör vi kl 19:00 på racehouse för alla som vill med. Meddela gärna (här eller på facebook)så vi inte blir fler än där finns kartar.. Mvh J _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||
Re:
Gaaah! Mina garagekompisar håller mig som gisslan på torsdag - vi ska bygga "Fempappbil".. ![]() _________________ -- |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1720 besök totalt |