Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3347 besök totalt |
Synd att säga att Zlatan inte förtjänar priset när han fick nästan en tredjedel av rösterna. Svenska folket har valt sin favorit
![]() och handen på hjärtat, hade Ekström meriter nog att vinna? _________________ /Kristian Elisson |
||
Re:
Jag tycker det, men motorsporten i Sverige är inte så stor, sen håller jag mig till det, visst Zlatan är duktig, men jag anser inte att nån som måste ha betalt för att komma hit förtjänar priset, ska ju vara eget intresse, han har ju pengar så det skulle ju vara som för mig att ta bussen in till Jönköping :P. _________________ Viktor Starkman |
||
Mattias is the champion of champions
+ 2 faldig DTM mästare. vad kan Zlatan skryta med? att han för det mesta ligger skadad (men OM han kunnde spela skulle han nog vara skit bra) 1/3 av hjärntvätta svenskar har saggt sitt. De flesta personer i sverige vet ju inte ens om att det går att tävla i motorsport känns det som. Kommer ihåg när dom skrev ett reportage i metro för något år sen om F1 och visade en bild på en champcar. Han Foppa han spelar bandy va? ,Per _________________ Per Axblom |
||
Helrätt att Zlatan vann
![]() Krävs det "hemtjänst" för att få våra stjärnor till galan så betala för det annars fortsätt med övriga svenska blåbär som dragplåster, men förvänta inga höga tittarsiffror. DTM är inte stort i Sverige. Det finns väl en handfull (eller två) som är intresserade. Fotboll däremot intresserar majoriten av befolkningen. Motorsporten får allt vänta tills vi får en svensk WRC eller F1-stjärna. Om vi nu någonsin får en sådan igen. Annars lägger jag min röst på att vi tar tillbaka Finland (förare) och Norge (bränsle) ![]() Skåne rockar ! Malmö rockar ! Rosengård rockar lite extra just nu. //Tvångsflyttad malmöit _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
Nu blandar du nog ihop Zlatan med Foppa. ![]() För mig är att vinna DTM och en plojtävling inte tillräckligt stort för att vinna en sån här omröstning, iaf inte med det motståndet som fanns. Det finns mycket inom motorsporten som jag rankar högre än DTM. Därmed säger jag inte att det Mattias har gjort inte är något stort, för det är det. Men jag tycker att t.ex. Kenny Bräck förtjänade det mer det året han vann Indy 500. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3347 besök totalt |