Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6583 besök totalt |
![]() ![]() ![]() ![]() SVKG har ju under åren varit mycket kreativa att hitta platser, ytor eller vägar i eller nära Göteborg. ![]() Vi får väl sy ihop en minnesartikel om Parkbanetiden i Bulletinen. Vet inte om det är den bana vi kört längst eller flest gånger? ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jan-Erling Rydquist |
||||
Re:
Jag kör på E85 (miljöbil) ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
Att jag har missat den här tråden...
![]() Det här var ju inte bra, jag är ju verkligen helsåld på parkbanan får jag nog erkänna, nästan så jag började föredra den framför riktiga banträffar och konbanekörning. ![]() ![]() Hade ju möjlighet att få vara med en eller två gånger och köra på team 13 och det var ju verkligen en höjdare till att vara roligt det också, men där var det väl nåt med asfalten som gjorde att dom inte ville ha personbilar på plats längre har jag för mig att nån sa? ![]() Ikeas parkering kvällstid, tar du med konorna Niklas? ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
Re:
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6583 besök totalt |