Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3731 besök totalt |
Tiden är lite svårstyrd då det är ett bröllop som bestämmer när jag ska dit.
Tänkte kombinera lite sas. ![]() |
||||
Re:
![]() ![]() (Bröloppsresa ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Det var ju oväntat att ngn skulle tolka det som så...hahaha ![]() ![]() Nä, än är det inte min tur...detta är kompisar som ska göra slag i saken. Då tyckte jag man skulle passa på att testa denna banan. |
||||
verkar finnas tider för Juli också. Lite billigare då också med 550:- istället för 850:-
![]() http://www.gotlandring.com/calendar/ _________________ Paul Waldenström Mazda RX-7 FD3S -94 Nissan GT-R -09 (inte riktigt min, men nästan) |
||||
Re:
Jag får då bara fram till juni, kvällsåkning mellan 17 och 20 för 550kr, det vore perfekt om de hade nga sådana i juli när jag är där. |
||||
Är det bara att komma dit och pynta och köra
![]() ![]() |
||||
Re:
Licens behövs inte än iaf, jag har då aldrig blivit ombedd att visa någon ![]() _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
Re:
Sorry. Det var jag som tyckte att juni skulle vara Juli. my bad. _________________ Paul Waldenström Mazda RX-7 FD3S -94 Nissan GT-R -09 (inte riktigt min, men nästan) |
||||
Re:
När jag var där i somras var det endast hjälm som var kravet men ett tips är väl att ha handskar och heltäckande klädsel. Inga hastgihetsbegränsningar beroende på hur man ser det. Banan klassas väl fortf som allmän väg då den inte är godkänd bana än. Löst ryckte gick att polisen stått och skjutit på rakan och tagit en kille går men om det är sant lr myt vågar jag inte svara på. _________________ Rejsas egna TOYBOY Christian Ek M3 E46 SMGII Carbonsvart Hellre avåkt än frånåkt! |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3731 besök totalt |