Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11596 besök totalt |
Re:
Ja, den står där och jag har inget att åka i!?! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
Re:
Vi är ett gäng från Göteborg och ev. nån från Stockholm som ska ner under påskhelgen. Rum är bokat på http://www.am-tiergarten.de/ Det åks tidigt på skärtorsdagen. _________________ Martin Tulle M5 E39 |
||||||||
Blir det nonstop då? Eller blir det mellanlandning i ex. Bremen? Låter riktigt najs att åka ned redan då!!!
|
||||||||
Det blir nonstop. Tycker inte det är så farligt långt...
Äter gott på hotellet istället för de sura schnitzlarna på rastplatserna. ![]() Brukar åka över Hannover tycker den vägen är snabbare även om den är lite längre, jämförde förra året när vi åkte varsinn väg ner och kom fram till att åka via Hannover var något snabbare och enklare. Ev. så blir det ett litet 1h stop i Hamburg för att fixa pixeldöden i M5:an. Förutsatt att jag kan boka upp en tid så att de tar emot mig tidigt på skärtorsdagen. _________________ Martin Tulle M5 E39 |
||||||||
Re:
![]() Du får väl fortsätta att gilla fort åka ifrån passagerarsätet. och så här i efterhand många tack får alla våta minnen ifrån Pisteklause - ? - Dorint ..... Jag älskar allt som händer på ringen! / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||||
Re:
den som lever får se........... ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Roxnäs: Vi åker ner på torsdagen... åker tidigt hemifrån... Och körningen börjar på fredag... har långöppet den helgen... 4 heldagar! Fre Lör Sön Mån 08:00-18:30
Kolla tråden jag drog igång om "påskkörning" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php /Magnus |
||||||||
Nu har planeringen kommit ett steg längre, jag har fått godtjänd ledighet hemmifrån mellan den 10-18/5. Kommer att stanna där för att få många sköna varav mitt i veckan, med lite tur kan David E göra mig sälskap hela veckan
![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||
Mitt inlägg saxat ur Särås berättelse om hans resa.
Sitter just och kollar om vi inte ska åka ner i påsk. ( hoppas polaren får sin nya bil ) Reseplanen ser ungefär ut så här Jag & polaren lämnar Sthlm 19/3 via Gbg, hem ( måste man åka, tyvärr ) från Nring 25/3 Fru/tjej & barn flyger en dag senare. om detta genomförs så ska jag köpa årskort ( bättre att betala en gång ) om vi kommer ner så blir det i en svart 968 och en orange 997 _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||||
Re:
Vi Pinoccio hangarounds från Stockholm kommer nog att vara där dom flesta helgerna i maj. Tror vi kör ner bilarna i slutet april. Skall bara få alla prylar på sin plats måste nog skaffa gummin på fälgar å få en vxl-låda å lite sånt men sen så ............... Elcapitan vi skall åka den blondin ögonblå å dricka eldvatten så du behöver ej vara ledsen. Pelle 968 skulle va ql att köra lite å jämnföra bilar å egenskaper så vi får sikta på att va nera samtidigt nån helg. _________________ Rickard Lundberg Svensk 968CS |
||||||||
Re:
Blev fälgarna svarta bara för att du bromsar för mkt??? ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
Lyckas vi komma ner i påsk så ska jag köpa ett årskort, så då borde vi kunna tajma någon helg. Jag försökte ta rygg på FredrikQ förra året. Men jag måste ha haft dåligt med luft i däcken eller nåt ![]() ![]() Det skulle vara kul att jämnföra bilarna. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||||
Elcapitan det e ju det trixet du skall visa,Som gammal biker har man ju fått lära sig av en inte helt okänd mc blaska att "Bromsen är fartens värsta fiende"
Blir nog ingen påsk för mig e på annat håll då,och det verkar som att alla skall till ringen då så det lär ju va kö runt å de suger. Hej Pelle vi kan ju höras när det närmar sig så kan vi stämma av nåt som passar oss,kommer du ha bilen i Stockholm ?? Kommer ha min nere hela säsongen så jag e flexibel. _________________ Rickard Lundberg Svensk 968CS |
||||||||
Re:
![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Richard no1
Jag kommer troligen att ha bilen i Sthlm, tanken är att köra några race i Pcsr. Höfläkt Det är alltid värt att vara där. Med tanke på att det är 4 dagar med heldags öppet så borde man hinna med ett antal varv, bara det inte snöar. FredrikQ Du som har haft förmånen att bo där, hur brukar vädret vara i slutet av Mars. Vi hoppas på fint och torrt väder. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||||
Påskvädret kan vara lite lurigt när påsken är tidig.. men ändock hoppfullt tycker jag.
Jag har letat på Bens sida efter tidiga rapporter och övervägande har det varit ok väder, men snörisken finns alltid tidigt på våren. http://www.nurburgring.org.uk/trip_reports/ring_trip10_main.html http://www.nurburgring.org.uk/trip_reports/trip32/index.html _________________ Bo Wihlborg |
||||||||
Re:
Varför är himlen blå?? ![]() varför ger inte mina trissloter nåt?? Det är verkligen ett lotteri, men som Gaute säger: Jag planerar aldrig mina resor efter väderrapporterna! Det kan svänga fort i Eifel, men påsken är dock tidig i år. 50 / 50???? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11596 besök totalt |