Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3035 besök totalt |
Vartider Roadsport C tidigare år (-95 framåt) ?
Jag är nyfiken på vad vartider låg på i toppen av C från åren 1995 och framåt. SSK har lite historia till 2002 ungefär men sen hittar jag inte mer. http://www.sskracing.com/Resultatind Finns det SSM arkiv någonstans ? Kanon om någon har tider sparat ![]() _________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
Det gälelr ju att komma ihåg när de olika banorna justerades också. Kinnekulles nya asfalt för ett par årsen justerade varvtiderna rejält. Knutan har ändrats lite, Gelleråsen och Falkenberg rejält. Sen har det dykt upp lite modernare däck också.
MGCC och SSK har nog förmodligen gamla resultatlistor i pärmar/lådor. Det är bara att anmäla sig frivillig att scanna dem... ![]() |
||
Tider
Hej Joachim 2005 MGCC höstrace 1 93 Stefan Jönsson Caterham 7 1:10.802 Sen kan du väl själv kolla på MGCCs hemsida finns tider från 2003 o framåt / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Re: Tider
Ingen dålig tid ![]() Vet du om MGCC har historik från SSM sparat tidigare 2003 ? _________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
Tider
Hej igen Joachim Egen tid med Caterhamen Knutstorp Hyllinge MS 10/02 2005 Fri träning 1.12.802 officiel tid med 90 hästar ca 640kg (Roadsport C bil) Edvin håller på att röja bland de tider som har funnits på hemsidan, kontakta honom och kolla / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Jag har varit inne och rotat på servern men än så länge har jag inte hittat de gamla resultaten från tidigare KM
![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3035 besök totalt |