Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
MSLS Klass 6: 2-3 lediga förarplatser i nystartat racingteam
3 besök senaste veckan (2925 totalt)
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare

Hej, Jag heter Peter och jag håller förnärvarande på att slutföra bygget av en Nissan Skyline R32GTR för MSLS klass 6.

Mer info om bilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=40042&start=189

Jag håller till i Huddinge söder om stockholm och ser gärna att eventuella förarintressenter finns i storstockholmsområdet så man kan hjälpas åt med mek och frakt osv inför tävlingarna.

Eftersom bilen är nybyggd så kommer jag satsa 2008 framförallt på att utveckla och få till bilen bra och därav kanske det inte blir någon fullsäsong i MSLS.

Själv är jag 32år gammal, bra mekkunskaper och har haft nationell racinglicens sedan år 2000, kört bla MSLS med Team Nissan Stockholm första säsongen (Nissan Primera GT) där jag även var med och byggde bilen i stor utsträckning.
2006 körde jag två lopp i BMC castrol cup, klass Sport (2st 3:e placeringar), där emellan har jag kört mycket klubbracing främst med OSC.

Kuriosa: Bilen är högerstyrd och förarstolen är uttestad för 70Kg 177cm så den rymmer inga klumpedunser

Hör av er för vidare info via PM eller mail: peter.warhner@comhem.se

Mvh Peter

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Allmänt banåkaforum
3 besök senaste veckan (2925 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande