Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2193 besök totalt |
Ras"katt" eller inte ??????????????
Apropå katalysator på tävlings bilen................. ![]() ![]() Nu ställer jag mej frågan !!!!!!! Är det vad som kommer ut ur avgasröret eller att vi ska betala mer pengar till SBF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som är det primära ???????????????????????? om vi genom SBF hade fått köpa dessa för en subventionerad peng i en upphandling och som är ändamålsenlig, kan man kanske svälja det !!!! är det miljön "klimathotet" som vi skall värna om, eller någon som tycker att vi betalar för lite ???????????????????? Kan någon ge en bra förklaring för en idiot som JAG varför dessa måste vara "SBF" GODKÄNDA ............ Vad har SBF för avgas-flödesvärden på dessa ????????????????? och hur dåligt "fulkatarna" de som inte är märkta funkar ????????? eftersom de omärkta "Biltema" katarna EJ är GODKÄNDA ????????? vad säger tex konkuranslagen om en sådan sak ???? Betalas det per "kat" som märks till SBF ????????? BARA EN FRÅGA SOM JAG FUNDERAT MYCKET PÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ Bengt Nordin |
||
Jag tror att ditt tangentbord har fastnat på utrops och frågetecken
![]() ![]() Ett tips är att vara sparsam med dessa, så texten går att läsa ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Re:
Mmmmmm........................ Många utrop å fråge täcken blir det................. _________________ Bengt Nordin |
||
Biltemas kattar kommer med märkning så snart de sålt slut de omärkta. Det är iallafall vad jag fått fram genom andra diskussioner här på Rejsa.nu
EDIT: 790 spänn ska de kosta. Inte så farligt kan tyckas |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2193 besök totalt |