Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 19724 besök totalt |
Ny patch ute igen! 1.0.2.0 heter denna nya (den förra som jag skrev om hette 1.0.1.6)
Vad är fixat? Fixes: - Custom skins bugs in MP - Client crash in MP on sync, when replays are turned off - Cars disappering on client join / leave - Dedicated result logs - Missing track map in loading screen (replays) - ESC button in multiplayer games (need to hold down ESC for 1 second now to exit the track) - ESC Button can now clear the on track chat - Timing errors in time attack HUD - Faulty temperature and pressure in garage (in novice mode) - Crash when using a custom skin, then removing it and entering championship - Dedicated server tracklist reset when people joining - In game timing board displayed wrong times - Enabled Changeable weather for warmup and race sessions Tweaks: - Driver nametags/labels - Latency icon too sensitive _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Ingen som har nån ide? _________________ Emil Jönsson |
||||
Har drabbats av störande problem: Kör jag online kan jag inte escapa tillbaka när jag kört ut på banan. Som jag märkte det så kom det i samband med senaste uppgraderingen. Är jag ensam om eländet?
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
troligen inte, men om du kollar patchloggen en bit upp i tråden så står det bl.a. ESC button in multiplayer games (need to hold down ESC for 1 second now to exit the track) ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Har en om Race 07. OM man har valt att man tex är nybörjare, då går det ju inte att tex gå in på expert servrarna. Vart ändrar man från nybörjare till expert? om man ställer in sig på expert kan man gå in på nybörjarservrarna då?
![]() _________________ Robin Johansson |
||||
Re:
För att citera den stora profeten: Dooh... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
När du väljer att köra ett offline race så väljer du där vilken nivå (hjälpmedel) du vill ha. |
||||
Ny demo ute: http://forum.racesimcentral.com/show
Ny bana (Crowne Plaza Raceway) samt en BTCC Vectra. Ska provas! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Uppdatering till RACE07 har också kommit ut:
Fixes for Nvidia 8800 users getting crashes Fix client crash on multiplayer session switch Fixed loading of replays (showed up as incompatible before) Various fixes to sun and lensflare effects Fixed listening position in freecam mode Fixed mouse pointer in replay / freecam mode Fixed start position of freecam Fixed generation of AI opponents when using custom skins Added automatic clutch options to realism settings Fixed LOD for freeflight camera Fix for mouse pointer getting stuck in replay browser after exiting replay when mouselook mode enabled Fixed various mouse look issues Various HUD fixes _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Det tackar vi för... hoppas att man inte blir utslängd så ofta nu då! _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Re:
_________________ //Erik Lindman |
||||
om någon vill kolla den danska Race07-serien, Danish Racing League:
http://download.drl.dk/tv_2008/drl_tv_1_small.wmv Åtminstone 2st förare från danska DTC är med och kör. Var trevlig racing dessutom och fin produktion ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
om du bara har demot, är det bara seat och bmw tillgängliga har jag för mig.
Hehe, nog sonen (e-lindman)som lånat mitt rejsakonto ovan. Men han har säkert rätt i det han säger. Själv kan jag vädligt lite om sim-racing, även om framförallt GT Legedts roar mig väligt mycket. (iofs förstår jag inte hur man kan göra ett spel med hsitorisk racign, utna två-takts Saabar ![]() ![]() Tur att grabben kan hjälpa farsan med sim-rejsandet ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Re: dåligt
Men köp spelet då ![]() |
||||
Re: dåligt
Jorå det ska jag allt göra. Men vad jag menade va att det står ju inte ngnstans att det bara är dom två modellerna, utan bara installera, registrera och kör. _________________ Andreas Rönnbäck |
||||
Re:
Le Mans-Saaben hade ju varit kul att göra som mod.. men när skulle man ha tid med det ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Är det ngn här som har lyckats ladda ner en egen skin i spelet...
Jag fattar inget iaf. har laddat ner det där nvidia programmet, men man har ju inte tålamod för fem öre... suck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ Andreas Rönnbäck |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 19724 besök totalt |