Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8878 besök totalt |
Swedish Rally 2008
Ja då är det dags snart! Swedish Rally 2008. Vem vinner och vem försvinner? Kul med Svenskt i WRC dessutom! Snart drar det igång och med rejsafolk på plats. Det bådar gott för fotografier och resultat här sen ![]() Vad vet ni som skall åka dit?? Skvaller eller fakta? Förväntan! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Jag tror att Hirvonen kan erbjuda riktigt bra batalj här i Sverige, jag vågar inte satsa på någon av dom faktiskt
![]() Att PG tar poäng tror jag mer eller mindre är givet faktiskt, han är snabb på snö, håller bara bilen ihop så gissar jag på minst en reprisering av Monte Carlo. _________________ Tomas Landin |
||||||
Re:
Tyvärr väldigt dåligt här i Karlstad. Jag var till i Kil två mil norr om Karlstad en sväng idag och där var det det iallafall vitt på backen, men tyvärr inte speciellt mycket mer än så. Förhoppningsvis har inte all is smält på vägarna i skogen än. _________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||||
Jag åker till SS11/14 Vargåsen på lördagen.
Webbkameror finns på den här länken. http://www.vaplan.com/ _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||||
Förhoppningsvis kommer vi iväg i morgon till SS4/7 men lördag är det spikat med SS9/12,polaren kör SM med startnummer 152 så vi tar gärna emot bilder av er som fotar så vi kan lägga ut dom på hans hemsida efteråt: http://www.hoffesrallyteam.se
|
||||||
Re:
Blir SS 10/13 för min del också. Var och köpte grill och massor med korv ikväll. ![]() Såg inte ut att vara massvis med snö på backen i sändningen på SVT24 direkt tyvärr. Sätter en tjuga på att Hirvonen tar det i år. _________________ Mvh / Daniel Ene |
||||||
Lade just in Colin's Crest i GPS:en. Vi är lite enkelspåriga, det var enda sträckan vi såg förra året med.
![]() Har en kompis som man knappt aldrig träffar som har stuga där uppe så vi brukar ta det lite lugnt med rally-flängandet för att hinna umgås också. Alla i gänget är väl inte så enormt rallyintresserade. Hoppas iaf på ordentliga minusgrader och lite vitt så man förhoppningsvis slipper kliva runt i lera och köra fast på parkeringen. ![]() |
||||||
Re:
Behövs det? Det är väl bara att följa lukten av fylla och ljudet av plakatfulla norrmän? Colins crest=publikfälla ![]() _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||||
Re:
Va fint då får vi mat när vi kommer fram ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Re:
Ja. Hade ingen förra året, och snurrade runt ett bra tag innan vi kom fram. Jag körde iofs och skyller helt på kartläsarna ![]() ![]() Tyckte det var rätt lite bilar i skogen den gången, tills det bara vara några km kvar. Bam! Så var det stillastående kö ändå fram. Den här gången åker vi tidigare.
Tja, polaren som har stugan är norrman, så ![]() |
||||||
Underbar MMSbild
![]() ![]() Rallyradion är inte att leka med när det gäller motorsportbevakning ![]() ![]() |
||||||
Re:
Nänä, vi behöver vår korv för att orka stå i skogen hela dagen. Men tar med egen så ![]() Åker och hämtar ![]() Latvala ![]() _________________ Mvh / Daniel Ene |
||||||
Re:
Vet du inte att motorsport ses som något fult som man inte pratar om i media. _________________ Mvh Per-Anders Eklund Skoda Octavio RS 03 Ford Mondeo 2,0 Si Rs 93 Opel Ascona 75 Projektbil |
||||||
rally
Det e helt riktigt ang tv4 och annan , obefintlig media bevakning av , motorsport i sverige ![]() Det e ju bara kolla i resultatlistan , hur dom ser på motorsport i Grannländerna till öst, väst ![]() Jävligt synd att PG skulle Elda upp riskokaren , me tanke på hur bra det gick i monaco ![]() Men Norrmännen och finnarnae ju på Hugget, så vi skall väl kunna vara nöjda , Norden "Rules" ![]() Mvh Sr Webbradion på lapptoppen i verkstan, hela helgen som sällskap ![]() _________________ Mattias Talonen Bavariacup 2017 2:a i std klass Bmw 135 m3 GTR banracingbil Husqvarna 350 2020 Enduro Husaberg 570-11:a RallyRaid Mustang cab 07:a |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8878 besök totalt |