Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1 besök senaste veckan (4068 totalt) |
S: BMW M3 E30 -89 -----SÅLD-----
Nu är den kanske till salu ![]() ![]() För mycket att skriva utan läs min byggtråd här på rejsa https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Pris: Bud eller beroende på utrustning , skicka ett PM vid intresse. Den går att återställa till orginal skick, då alla grejor finns kvar, och buren är en skruvbur. ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
Re: M3
![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Re:
![]() ![]() ![]() absolut övertygad om, och det är att den har i alla fall hamnat i rätta händer, och har inte lämnat BMW sc. ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Re:
![]() ![]() sålt en "klenod" ![]() Synd att man inte hann med där ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Ja det är väl lika bra att erkänna, det är jag som köpt bilen
![]() Har sålt min 2002 turbo, du kanske kommer ihåg den Micke, vi bodde i stugorna bredvid varandra på Knutstorp för några år sedan? Hur som helst så känns det som ett helt rätt köp. Bilen är seriöst iordninggjord och bevisligen snabb i rätta händer, bara att kolla Challenge resultatet ![]() Skall försöka komma ut på så många banträffar med bilen som det bara går i år. Mantorp blir det första testet för mig, går det inte bra så kan jag inte skylla på bilen i alla fall... _________________ /Torbjörn Lundkvist Porsche 911 C4 -99 Lotus Esprit -85 Alfa Romeo 1750 GT -70 |
||
Re:
Ahh..från en räserbil till en annan! ![]() Då ses vi på Mantorp! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Re:
Grattis Tobbe! ![]() Kommer du ihåg mig då? ![]() Ses i sommar Tobbe! _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||
Micke:
Det gör vi ![]() Stephan: Självklart kommer jag ihåg dig, beundrade din fd BiTurbo i somras, den verkar ha hamnat i rätta händer. Vore kul om vi stötte på varandra på någon bana, annars får det väl bli på brostugan som vanligt ![]() _________________ /Torbjörn Lundkvist Porsche 911 C4 -99 Lotus Esprit -85 Alfa Romeo 1750 GT -70 |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
1 besök senaste veckan (4068 totalt) |