| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 E30 -89 -----SÅLD-----
|
3 besök senaste veckan (4087 totalt) |
|
Nu är den kanske till salu
För mycket att skriva utan läs min byggtråd här på rejsa https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Pris: Bud eller beroende på utrustning , skicka ett PM vid intresse. Den går att återställa till orginal skick, då alla grejor finns kvar, och buren är en skruvbur.
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
|
Re: M3
Skicka ett PM till mig eller sonen (Marcus) så tar vi diskutionen där
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Re:
Inte så lång vila, levererade idag sonens bil till ny ägare här på forumet Många känslor, det har varit en MYCKET rolig bil, men var sak har sin tid. En sak är jag
absolut övertygad om, och det är att den har i alla fall hamnat i rätta händer, och har inte lämnat BMW sc.
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Re:
Han får presentera sig själv, om han vill , kan bara säga att han nyligen själv
sålt en "klenod"
Synd att man inte hann med där
||
|
Ja det är väl lika bra att erkänna, det är jag som köpt bilen
Har sålt min 2002 turbo, du kanske kommer ihåg den Micke, vi bodde i stugorna bredvid varandra på Knutstorp för några år sedan? Hur som helst så känns det som ett helt rätt köp. Bilen är seriöst iordninggjord och bevisligen snabb i rätta händer, bara att kolla Challenge resultatet
Skall försöka komma ut på så många banträffar med bilen som det bara går i år. Mantorp blir det första testet för mig, går det inte bra så kan jag inte skylla på bilen i alla fall... _________________ /Torbjörn Lundkvist Porsche 911 C4 -99 Lotus Esprit -85 Alfa Romeo 1750 GT -70 |
||
|
Re:
Ahh..från en räserbil till en annan!
Då ses vi på Mantorp!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Re:
Grattis Tobbe!
Kommer du ihåg mig då? (hint = Biturbo)
Ses i sommar Tobbe! _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||
|
Micke:
Det gör vi
Stephan: Självklart kommer jag ihåg dig, beundrade din fd BiTurbo i somras, den verkar ha hamnat i rätta händer. Vore kul om vi stötte på varandra på någon bana, annars får det väl bli på brostugan som vanligt
_________________ /Torbjörn Lundkvist Porsche 911 C4 -99 Lotus Esprit -85 Alfa Romeo 1750 GT -70 |
||
![]() |
SÄLJES
|
3 besök senaste veckan (4087 totalt) |