Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 7402 besök totalt |
orolig ![]() Problemet är nog snarare att under sätet finns ett golv och hur porschegolv ser ut har vi lärt oss vid det här laget ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Jappz... Och jag som är samlare till naturen börjar bli orolig för var jag ska förvara alla urplockade delar för till skroten kan jag ju inte skicka dom... ![]() ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
väcker liv i en gammal tråd..
undrar vad bilprovningen anser om stolar med sk musöron?? de försvårar ju sikten för döda vinkeln.. För att vara mer exakt syftar jag på sparco circuit pro.. Dessa har heller inga hål i "öronen" vilket gör det ännu svårare gällande sikten jämfört mot andra musöron-stolar som omp pista tex.. Har testat stolarna, dock inte i en bil, men det gick i varje fall bra om man böjde sig fram en del.. Finns ju speglar o så självklart men det tror jag inte att man kan använda som argument ![]() mvh _________________ V a n d a d.B a n i a n O=O===ll=ll===O=O |
||||
Re:
Jag har tyvärr inget svar på frågan, men jag petar in en bild för klarhetens skull. ![]() ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 7402 besök totalt |