| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mantorp i gtr2002 (m3challenge osv..)
|
1 besök senaste veckan (1369 totalt) |
|
hur fort åker ni runt mantorp?
mitt person bästa är 996 turbon på 1.17.000
och c5r:en på 18.970 va kör ni? (förväntar mej bli rejält från åkt av alla andra.. )
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
Inga hjälpmedel förutom kopplingen då...
Det var faktiskt första gången jag körde denna bil. Utgick från standard setupen och sedan lite mer camber och max sänkning och givetvis utväxlingen. Det var det ända jag gjorde. Det kanske e nån som har nån bra setup och maila mig
_________________ /Dusan Reljanovic |
||
|
1.23.8 med M3 är duktigt snabbt....
Har 1.24.2 och jag tycker det var näst intill perfekt. men, men. Vi kanske ska träffas ikväll på F1RST och rejsa? Fast nog tycker jag GTR2002 e den bästa modden fortfarande. Det ÄR som och köra på hal is med dagens fysik. Har hört att dom kommer släppa en patch som fixar fysiken inom kort. _________________ /Dusan Reljanovic |
||
Jo men då fuskar jag lite med antispin och ABS... det blir j-dra svårkört annars. Se bara när vi körde online i lördags....
_________________ Ragnar Burenius
|
||
|
Jag har märkt att setupsen betyder mycket efter 1.1-patchen!! Labbar man runt lite där så kan bilen bli riktigt trevlig!!
Jag har sänkt min tid på Mantorp med 1,5 sek. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1 besök senaste veckan (1369 totalt) |