Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 2803 besök totalt |
RACE07: Race 10 @ Zandvoort, 28/2, kl 19.30
Då var det dags för det sista loppet i vår liga. Grand finale!!! WTCC 07 bilarna på Zandvoort gäller denna gång. Både bilarna samt banan bådar för ett riktigt kul lopp! Namn på servern: rejsa.nu Lösen: vinter Antal varv: 2x11 Väder: sol Tider enligt följande: 19.30 - 20.00 Practice 20.00 - 20.15 Hotlap Qual (1 varvs kval) 20.15 - 20.20 Warmup 20.20 - 20.40 Race 1 20.40 - 20.45 Warmup 20.45 - 21.05 Race 2 observera att det är en varvskval inget annat! Kör man fler varv blir det Gult kort. Ni som är reserver. Kika in 19.45 och är det inte 25 bilar inne så hoppa in. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
I morgon ska grafikkort och ett till 1024 minne inhandlas så jag hoppas att jag får igång burken så kommer jag in och tränar jag med ![]() |
||||
Re:
skriv upp mig , brorsan e säkert oxå på ![]() _________________ Robin Raita Åker Bmw M-coupe 2012 Tack till: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter |
||||
Re:
Givetvis är jag det broder ![]() Mvh _________________ Kevin Raita SPONSORER: VR Motor Stockholm AB Stertman Motorsport Bilmodecenter Greenpart |
||||
AHHH...burken funkar klockrent med nya grafikkortet och nu med 2048 i minne
![]() ![]() |
||||
Kliver in i kväll och kollar om det finns plats,ligger långt efter tidsmässigt så ikväll körs det bara för skojs skull
![]() ![]() |
||||
Re:
Japp de kan man säja med 2 minuter .... Har tränat idag gjorde 1,48,676 online å så går jag miste om att vara med. Hmm jaja så kan de vara ibland när man sitter i andra tankar. Kent _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
Re:
Kom hem tio över åtta och slog igång datorn och Race07 direkt. Tyvärr hade ni redan hunnit till warm-up, och där kan man ju inte joina. Svårt att hinna i tid på en vardag. ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Tråkigt att ni missa.......
Ja det blir flera spontanrejs under våren, mestadels med de olika Radical-bilarna tror jag. Annars så blir det en ny säsong under hösten. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Radical är klart skönare ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 2803 besök totalt |