Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3408 besök totalt |
Efterlysning!
Vi efterlyser alla tjejer som körde Lady-Cup på 70- och 80-talet! Kontakta Åsa Nordlander fd Johansson asa@nierenburg.se eller Annette Heijel annette@khmotorsport.se, 0554-21166 _________________ Camilla Heijel |
||||
Hej! Måste tyvärr medela att Annika Ågren senare ossiansson gick bort för en månad sedan. Anki Englen var med på minnesstunden skall medela henne att ni försöker samlas på något sätt.
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
Re: Tant Race
Hellre Tanter än ett gäng tjuriga gubbar när man försöker få till något. Som det fanns när vi ordnade race på Anderstorp Raceway förra året. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
Re: Sura gubbar
De var inte från mossen utan var väl hellre där för att leta fel på mossenfolket. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
Mossen
Jag tycke racet där var mycket bra och sen att RHK blev lite över körda .. det dök upp massa bilar = bra o kul var det ... _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||||
Re: Mossen
Ja det var ju dom gubbarna jag menade, som tyckte sig över körda och då hällre vänder sig emot än för. Och jag var med på den tiden tanterna rejsade och det var ofta mer race än många gubbar förmår så det var därför jag reagerade på din onödiga kommentar om tanter. Jag skulle gärna se en tjej klass i svensk racing igen. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
Re: Mossen
Mycket bra kommentar Björn... ![]() Har inte kunnat skriva den bättre !! och det gäller inte bara den här kommentaren.... _________________ Bengt Nordin |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3408 besök totalt |