Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: ompomotive Mo 5 eller liknande
2002 besök totalt
Mangie
Trollhättan
Här sen Feb 2008
Inlägg: 36


Trådstartare
K: ompomotive Mo 5 eller liknande

Söker 5-ekrade 15" som liknar bilden, vit till färgen


Compomotive Mo (gärna flat face)
Tecnomagnesio har väll något också

Till en peugeot 106. 4x108. ET kan diskuteras men runt 16 är bra.

OM någon vet vart de kan köpas till bra priser (inte mocomp) så tipsa gärna

_________________
Magnus Svensson
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79



Helt fel stuk på fälg, jag vet, men man kan ju chansa och kolla om det är intressant? (självklart får du PSC-rabatt)

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=44523&highlight=

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
Mangie
Trollhättan
Här sen Feb 2008
Inlägg: 36


Trådstartare
hihi behöver inte fler prorace, har redan

_________________
Magnus Svensson
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79



Aha, var värt ett försök iaf

Men fälgarna på bilden då? Från Ralphsdack.se? Dom var väl inte så fasligt dyra?

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
Mangie
Trollhättan
Här sen Feb 2008
Inlägg: 36


Trådstartare
Re:

mrtn skrev:
Aha, var värt ett försök iaf

Men fälgarna på bilden då? Från Ralphsdack.se? Dom var väl inte så fasligt dyra?


Tydligen så finns dem bara i 17"

_________________
Magnus Svensson
Citera
Mangie
Trollhättan
Här sen Feb 2008
Inlägg: 36


Trådstartare
uppsi

_________________
Magnus Svensson
Citera
SÄLJES
K: ompomotive Mo 5 eller liknande
2002 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande