Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7770 totalt) |
Turbo Performance Club bjuder in alla till bankörning .
Vi kör mellan kl 17.00-20.00 Kostnad: 500:- för icke medlem och 300:- för medlem i TPC Alla bilar är välkomna även tävlingsbilar . Det är tillåtet att köra med slicks . Tidtagning tillåten. Vi kommer köra 30minuters pass dom 2 första timmarna , sista timmen blir 1 timmes pass Gör gärna en anmällan här i tråden så länge . _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
ojoj, nu börjar det blir dyrt... Ska fundera, hade gärna kört med er... ![]() |
||||||||||
Bara jobba mera så har du råd ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
Tack ![]() Det är inte en helg utan en tisdag ![]() Har mailat alla datum till Magnus bara vänta tills kalendern kommer upp ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
|
||||||||||
Synd att det är en snabb bana, annars hade jag tänkte wippa ditt arsle med Rexxen! ![]() ![]() |
||||||||||
Jag kan vänta på dig ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
Det här låter väldigt intressant. Skulle man kunna få lite mer info..
Det krävs alltså ingen licens? Vad har ni för krav på bilen/ kläder? |
||||||||||
Nej det krävs ingen licens , bilen ska klara en vanlig kontroll innan bankörningen dvs. bromsar , lampor mm ska fungera , ang. kläder så är det långarmad tröja ( bomull) byxor , hjälm och handskar som gäller.
Det kommer fler tillfällen ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
heloo!
Klart man ska vara med och köra lite ! Tror att jag kan vara med, går det att preliminärboka en plats? Hur många uppskattar du att ni blir? Kommer banan vara öppen hela tiden eller delas det in i körpass? // Johan _________________ Johan Dahl |
||||||||||
|
||||||||||
Hur går det? Lite dåligt med info, 13 maj närmar sig med stormsteg och jag har inte fått hem min rexx från verkstan ännu....
![]() |
||||||||||
Klart att du kan boka plats. Skulle uppskatta att det blir runt 40 -45 bilar sen vet man inte hur många som kommer som inte skriver nåt i tråden Dom 2 första timmarna kör vi halvtimmespass och sista timmen kan du köra hela tiden ![]() quote="Alfons"]Är det fullt ännu? Annars får jag ju lite press på mig att fixa i ordning Åpeln ![]() Får man ha passagerare?[/quote] Nej det är inte fullt ännu.Bara att jobba på så du kan komma. Passagerare är tillåtna med samma krav på klädseln som föraren.
Plats finns .
Vad mer vill du veta Roger? Bara att hänga på luren till verkstan så bilen blir klar ![]()
Självklart ![]()
oj oj oj vilket löfte ![]() Det där kommer bli intressant ![]() Nej det är inte fullt ännu ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||||
_________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
||||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7770 totalt) |