|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

08 Mar 2008 10:42
Senast ändrad av BMWTobbe, 08 Mar 2008 19:46, ändrad totalt 1 gång
Re:
| Hornlund skrev: | | BMWTobbe skrev: | | Hornlund skrev: | | BMWTobbe skrev: | | Hornlund skrev: | Som tidigare sagt, intresse från min sida  |
Trevligt, vad har du för bil exakt? Årsmodell och motorkod är bra info  |
Efter förra svängen, fick jag informationen " 45184 kostar 1015,- " , så jag hoppas de inte ändrat sig så mycket. Toyota MR2 (AW11) mk1 -85 med en 4A-GE bigport maskin! |
Pundet är lite bättre i kurs, 950,- numera!  |
Lysnade, skriv upp mig för den uppsättningen, hoppas vi kan beställa så snart som möjligt  |
Tackar! Jag har nu tre bekräftade orders utöver vad jag själv skall ha. Väntar ett tag och ser om det är fler som är sugna.
Editerade antalet orders
|
Mangie
Trollhättan
Här sen Feb 2008
Inlägg: 36

08 Mar 2008 10:49
Finns de till en:
peugeot 106 Rallye S2 97a
Motor TU5J2Z 1.6liter
_________________ Magnus Svensson
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

08 Mar 2008 19:47
Re:
| Mangie skrev: | Finns de till en:
peugeot 106 Rallye S2 97a
Motor TU5J2Z 1.6liter |
Återkommer om detta på måndag
|
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 375

09 Mar 2008 01:26
har du till ford fiesta rs turbo mk3 -92? vad är priset för 8mm blåa kablar?
mvh richard
_________________ Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
|
Zolektric
Här sen Maj 2004
Inlägg: 973

09 Mar 2008 01:32
vad skulle ett packet kosta till VW passat 1.8T 20V -97?
_________________ Björn Hansson
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

10 Mar 2008 14:45
Re:
| BMWTobbe skrev: | | Mangie skrev: | Finns de till en:
peugeot 106 Rallye S2 97a
Motor TU5J2Z 1.6liter |
Återkommer om detta på måndag  |
Finns en som heter 106 rallye 1600i TU5. Kan det vara den? Kostar isf 740,-
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

10 Mar 2008 14:48
Re:
| fiesta_rst skrev: | har du till ford fiesta rs turbo mk3 -92? vad är priset för 8mm blåa kablar?
mvh richard |
Jupp, 950,-.
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

10 Mar 2008 14:53
Re:
| Zolektric skrev: | | vad skulle ett packet kosta till VW passat 1.8T 20V -97? |
Har bara till Passat 1,8i 20v DOCH 1996-2000 i listan. Motorkod ADR/ARG, kan det vara den? Verkar skumt billig med pris på 490,-.
|
Mangie
Trollhättan
Här sen Feb 2008
Inlägg: 36

10 Mar 2008 20:38
Re:
| BMWTobbe skrev: | | BMWTobbe skrev: | | Mangie skrev: | Finns de till en:
peugeot 106 Rallye S2 97a
Motor TU5J2Z 1.6liter |
Återkommer om detta på måndag  |
Finns en som heter 106 rallye 1600i TU5. Kan det vara den? Kostar isf 740,- |
Gäller detta de blå eller röda kablar?
_________________ Magnus Svensson
|
Zolektric
Här sen Maj 2004
Inlägg: 973

10 Mar 2008 20:40
Re:
| BMWTobbe skrev: | | Zolektric skrev: | | vad skulle ett packet kosta till VW passat 1.8T 20V -97? |
Har bara till Passat 1,8i 20v DOCH 1996-2000 i listan. Motorkod ADR/ARG, kan det vara den? Verkar skumt billig med pris på 490,-. |
fick fram motorkod AEB endligt micro, och i haynes så finns AEB, ANB och APU med. inget av det du skrev. hmmm.
_________________ Björn Hansson
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

10 Mar 2008 22:19
Re:
| Mangie skrev: | | BMWTobbe skrev: | | BMWTobbe skrev: | | Mangie skrev: | Finns de till en:
peugeot 106 Rallye S2 97a
Motor TU5J2Z 1.6liter |
Återkommer om detta på måndag  |
Finns en som heter 106 rallye 1600i TU5. Kan det vara den? Kostar isf 740,- |
Gäller detta de blå eller röda kablar? |
KV85 kablarna, de biffigaste de har (röda)
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

10 Mar 2008 22:21
Re:
| Zolektric skrev: | | BMWTobbe skrev: | | Zolektric skrev: | | vad skulle ett packet kosta till VW passat 1.8T 20V -97? |
Har bara till Passat 1,8i 20v DOCH 1996-2000 i listan. Motorkod ADR/ARG, kan det vara den? Verkar skumt billig med pris på 490,-. |
fick fram motorkod AEB endligt micro, och i haynes så finns AEB, ANB och APU med. inget av det du skrev. hmmm. |
Verkar inte som det finns då... Jag hittar ingen av de koderna du skrev i deras katalog. Sorry!
|
Tommy.S
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 121

10 Mar 2008 22:25
AEB motorn har inga tändkablar. Den har en tändspole/cylinder.
ADR och de andra NA motorerna har bara två tändkablar det är antagligen därför priset är lågt.
_________________ Tommy Schmidt
M3 -87 2,4L Köhler
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

11 Mar 2008 18:06
Re:
| Tommy.S skrev: | AEB motorn har inga tändkablar. Den har en tändspole/cylinder.
ADR och de andra NA motorerna har bara två tändkablar det är antagligen därför priset är lågt. |
Tack för infon!
|
simmons
Kungsbacka
Här sen Mar 2008
Inlägg: 3
Ny på att skriva inlägg i forumet

13 Mar 2008 12:17
Hej kan man haka på med en beställning ???röda kablar till en 911 -78???
_________________ Sam
Nilsson
................
Porsche 911 Carrera 3,0 -77
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

13 Mar 2008 19:31
Re:
| simmons skrev: | Hej kan man haka på med en beställning ???röda kablar till en 911 -78???  |
Klart det går!
Kostar 2245,- till din motor
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

17 Mar 2008 18:08
Då börjar det dra ihop sig till beställning. Tänkte skicka ordern efter påskhelgen, någon mer som är sugen?
|
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82

17 Mar 2008 18:27
Alfa 75TS -87?
Många kablar=dyrt?
mvh Justus
_________________ Justus Harling
Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778
Trådstartare

17 Mar 2008 19:39
Re:
| Justus skrev: | Alfa 75TS -87?
Många kablar=dyrt?
mvh Justus |
2100,-
|
simmons
Kungsbacka
Här sen Mar 2008
Inlägg: 3
Ny på att skriva inlägg i forumet

18 Mar 2008 08:25
Jag hoppar av beställningen
_________________ Sam
Nilsson
................
Porsche 911 Carrera 3,0 -77
|
rscliosport
sverige/sthlm/färentuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 549

18 Mar 2008 11:13
vad kostar det till en clio sport 01a om du har lust att kolla
_________________ Emil Öberg
leksaks lös
|
|