Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3 >> 5567 besök totalt |
Formel 1 ING Australian Grand Prix
Ett intressant kval i morse borgar för en kul racepremiär ![]() McLaren starka, Bmw överaskar, Massa gjorde vad som förväntades medan Kimi lär vara rejält hungrig i sin Ferrari. Andra utropstecken var Red Bull och Toyota medan Renault får ses som den stora besvikelsen, Alonso lär få kämpa och Piquet Jr kommer nog ihåg all skit Kovalainen fick av Briatore efter premiären förra året... F.ö riktigt kul att se F1:or på sladd. Ser verkligen fram emot första regnloppet ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Är det någon som kan tipsa om vart man kan se Australiens GP-kval på nätet
![]() Var lite för trött i morse ![]() |
||||||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Re:
Som vanligt är det lite för komplicerat för mig ![]() Får inte igång eländet ![]() Har tyvärr inte viasat,Tv6 kör inte repris på kvalet ![]() |
||||||
Re:
Stiga upp så tidigt, nää då är det bättre att låta kaffekokaren gå på högvarv och få lite gjort medan man väntar ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||||
Kommer bli riktigt skoj. Kul att Kovalainen äntligen sitter i en bil som kan vinna och att BMW verkar vara ännu starkare i år med Kubica som bara blir bättre och bättre.
*Är ganska less på Ferraris dominans. ![]() _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
Re:
Det var jag men inte nu längre när Räikkönen sitter bakom stolen. Man får väl vara lite ombytlig. ![]() _________________ bmw bmwsson |
||||||
Yes sitter på plats sitter i startkurvan vid graveltrapen kommer nog bli några som passerar genom den då det är riktigt tight i första kurvan.
Kan jämföras lite med chikanen innan långa rakan på mantorp. Klockan är strax halv 10 här nere snart dags o ge sig av till banan har 15min gångväg till Albert park. Äntligen får man se vad som skiljer pojkarna från männen när det gäller finkänsligheten i fötterna. Som sagt trots man e Renault tok in i märgen så tror jag inte på ING Renault till en början men Redbull som kör med renault motorer ligger mycket bra till redan tråkigt att Webber fick bromsproblem annars hade han nog legat Top 6. Fler av de bakre teamen förra året har varit häpnadsväckande snabba titta bara på Force India , BMW Sauber ,Torro Rosso ,Red Bull Racing och Williams som har legat Top 10 på träningarna. Även Honda och Toyota har fått fart på sina bilar tyvärr för Timo Glock så flyttas han ner 10 placeringar dels för att teamet bytt växellåda samt hindrat Webber. Som sagt det väntas bli runt 39grader ![]() Blåsten och värmen under första 2 träningssessionerna störde rätt mycket som gjorde att rätt många förare var av banan. The countdown has begun 15.30 drar det igång _________________ Tim Olofsson |
||||||
Re:
Iofs. nu när den där tysken inte kör längre så känns det ju lite bättre, om de nu bara byter ut Massa mot...säg Mattias Ekström kanske, då jäklar! ![]() _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
Re:
Hmm kom just hem från fest så det kanske inte är så stor mening att sova innan loppet nej ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Re:
Jag har stora bekymmer i att se mig själv vara vaken i några timmar ytterliggare. ![]() Det får bli sömn och återuppbyggnad. Söndagen får bestå av kommentarer här kebab och ett inspelat lopp. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
|
||||||
galningar!
Jag ska sova nu! Men jag har hört att det fanns en grej förr, som de kalla typ video eller vhs eller likn. Den kunde man tydligen använda till att spela in program som gick på teven. Så man kunde se programmet sen när man ville alltså!!! ![]() Men jag vet inte om det blev populärt. Det finns iallafall inte att köpa nu längre... Märkligt, låter ju som en smart grej annars. ![]() |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3 >> 5567 besök totalt |