Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1110 besök totalt |
Spontanrejs: Radical SR4 252 @ Crowne Plaza, 22/3, 20.30
Nu så här i påsktider är ni väl sugna på lite rejs? Nu på lörsdag hade jag tänkt mig ett litet spontanrejs på Crowne Plaza. Det är en bana som ingår i det nya demo som Simbin släppt. Har ni inte demot kan ni skriva: steam://install/8680 I er Internet Explorer så ska det börja laddas ner. När den är nerladdad så läggs den även i era köpe RACE07. Man får en Vectra också men nu är det banan vi ska åt. Namn på servern: rejsa.nu Lösen: vinter Antal varv: 2x10 Väder: sol Tider enligt följande: 20.30 - 21.30 Practice 21.30 - 21.40 Hotlap Qual (1 varvs kval) 21.40 - 21.45 Warmup 21.45 Race 1 Warmup Race 2 Vi kör med Radical-bilarna! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
Jösses,missade rejset pga att jag somnade 19.30 enligt sambon. Efter två tuffa dagar med motorsport IRL, fredagen med terrängkörning och lördagen med rally i Himmelstalundssprinten var jag helt utpumpad tydligen
![]() |
Hmm... Ni ligger och kör neråt 1.40, alltså? Får väl skruva och träna lite till (totalt grön på Radical), så får vi se om jag vågar dyka upp på Tisdag eller när det blir.
![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1110 besök totalt |