Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6049 besök totalt |
Det finns inte bättre än Janne&Eje, engagerade, kunniga och underhållande. Om någon kan hitta bättre motorsportkommentatorer i Sverige så plocka fram dem då?
Har även TV3 Norge som jag växlar till när det är reklamavbrott på TV6, där är det väldans oengagerat i jämförelse. RTL låter inte heller så roligt att lyssna på (tyskan är inte min starka sida). ITV har Martin Brundle som starkast lysande stjärna, resten kan man glömma. Så vi ska nog trots allt vara glada att vi har Janne&Eje. ![]() Känns lite trist att man får rätt om Massa och frånvaro av TC. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
Tror du att han får köra hela säsongen om trenden håller i sig? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
Tror du dom tar in Alx? ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
Hade ju rätt här känner jag
![]() TRE nya förare på pallen sedan sist. Kanske inte nya men för denna sässong. Kul och det var länge sedan det skiljde så mellan två rejs känns det som? ![]()
![]() Yeah yeah! Nu gjorde han det igen. Måste börja vara svårt för honom att motsvara kraven snart?
Instämmer till fullo! ![]()
Instämmer i båda fallen ![]() Men vadå Massa har ju tidigare visat sig osäker. Man är ju egentligen inte elak om man spår denna utgång. Jag har alltid gillat hans vågasatsa inställning. Men han är ingen som vinner löpande så är det. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Re:
Haha, det vore något det... Inte så realistiskt dock ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||||||
Vad gäller Janne/Eje så är den här rätt underhållande: http://www.f1bb.com/f1forum/index.ph
_________________ Martin Öberg ![]() |
||||||||||
Re:
Vi kör väl Silliga Säsongen redan nu: Det snackas om Vettel i Ferrari, varför inte Alx i en Toro Rosso? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
På www.formula1.com säger han:
"on lap 31, I clipped the kerb at the exit to Turn 6 and hit it quite hard and then I lost the rear end going into the next corner. We have to check to see if the impact with the kerb damaged the car. It's a real shame because we could have brought home a one-two finish. "obviously this has been a very difficult start to the season for me, but there is still a very long way to go. We have great potential, as was seen today and so I am still confident. Naturally I hope to make up for this soon, starting with the next race in Bahrain." Har inte läst nåt annat. Kanske finns mer/senare uttalanden? _________________ /Anton Lillsund |
||||||||||
Re:
Lite sent i tråden, men; Jag har slutat kolla F1 på svensk TV och tankar numera hem ITVs sändningar i efterhand. Där kommenterar Martin Brundle bla och det är dessutom lite längre utsängning med för- och efternack. Kan klart rekommenderas! ![]() |
||||||||||
Re:
Sista två styckena: http://www.autosport.com/news/report _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
Jag gör samma sak. Det är så mycket bättre sändningar. Synd att man inte kan se det live bara. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||||||
Re:
Var tankar ni ITV sändningarna? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Re:
racing-underground.com funkar annars finfint! |
||||||||||
|
||||||||||
Re:
Inte bara Sverige som är missnöjda med sina kommentatorer. Ganska otacksamt jobb. Från och med nästa år går sändningarna tillbaka till BBC igen. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||||||
Re:
89 sidor klagomål: http://forums.autosport.com/showthre Jag kan faktiskt förstå klagomålen mot James Allen, när Jenson Button vann i Ungern häromåret höll han på att få hjärtinfarkt, inte bra för en kommentator... Murray Walker kunde i alla fall vara entusiastisk med stil... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6049 besök totalt |