Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 7880 besök totalt |
Re:
Tja om vi ska döma av varvtiderna på Kinnekulle så är jag ju något långsammare än med Caterhamen (den väger ju 200 kg mer). Dock fortfarande 2 sek snabbare än en viss R1 Westfield. ;-) _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Re:
Att vara snabbare än en R1 Westfield är inga större meriter ![]() Men kom gärna med Ginettan, så man får läge att se den *live* runt en bana ![]() |
||||
Re:
Du åkte 1.04or Micke. 59,71 gick det på med Caterhamen. (Varvtidsmesserschidt. ![]() Jamenvisst. Visst var det då som jag snurrade ett varv under kvalet? Hmm Nä det var kanske 1.03or iaf efter att jag rannsakat minnet. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Hej alla !
Bilhallen e14 har pga lansering av en ny bilmodell tyvär lämmnat Wo Detta innnbär att vi har banan för oss själva även på lördagen o kan köra samma upplägg som på fredagen. Vi kommer att ställa bantiden som vi har hyrt till mc körning mm mm på fredagen 18-22 till allas förfogande ,samt att bjuda in ett antal mc "killar" för körning på fre samt lördag. 1 Anders A Locost Opel kompressor 2 Bjarna B Westfield megabusa 3 Patrik E Westfield saab 2.3 t 4 Crister B Caterham 5 Mikael V Opel corsa 6 Jan T Caterham 1600 7 Blomman Locost pinto 8 Andreas R Lotus elise honda/kompressor 9 Joakim G Westfield s2000 10 Nicklas L Westfield megabusa 11 Andreas N Porsche 12 Crister A Wankel seven 13 Michael Ö Westfield r1/yamaha r1 14 Peter H Westfield zetec 15 Sebastian W Yamaha r600 16 Anders W Honda cbr 900rr 17 Patrik G kadett gsi 18 J Lundmark Yamaha 19 Gunnar Ducati 20 Clas Porche 944 volvo t5 21 Tiger ? 22 Tiger ? 23 Tiger ? 24 Tiger ? 25 Tiger ? Deltagare utan bilar. 1 Dennis A kör Anders locost 2 Mikael J kör bjarnes megabusa 3 Alex ö Kör westfield r1/yamaha r1 _________________ Michael Öhrström |
||||
Vidare info kommer att finnas här http://www.se7en-days.se/smf/index.p
_________________ Michael Öhrström |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 7880 besök totalt |