Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 42265 besök totalt |
Det simuleras, räknas, förfinas och trimmas en del i skogen i mina trakter....så det är inte helt omöjligt att det blir en bil till.
Däremot ser det mycket mörkt ut för Novan. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Re: slc sprint
, Min uppfattning av dig är nog att du kommer, bekräfta gärna dig och var inte ett spöke i garderoben. Du och jag tycker det är kul och gasa så häng med nu. Det går inte och kolla vem som kommer och sedan bestämma sig. Tänk på mig jag var först att göra något när det gäller SLC sprint. _________________ Lars Malmros |
||||||
Re: sprint 2008
Fredag 15 februari hade jag tänkt att släppa all info på webben..... www.slc.se |
||||||
Var är den däringa informationen nu då??? _________________ Tommy Andersson |
||||||
Livet är för kort för att hinna med allt på samma gång..... men i korthet är nyheterna när det gäller Sprinten. Kommer köras på dom första 5 tillfällena.... som ett race a ca 20-25 minuter.... Startavgift 1500 ...... (Bilar som kör även SLC Endurance samma helg får rabatt till 500:-) Kval och race är på Lördagen.... race körs 15.00 2 klasser prisbedöms.... SLC GT = stora motorer med slicks... SLC Mod = Stora motorer på R-däck eller Små motorer på Slicks..... När det gäller exakta reglementen på bilarna så ska dom följa något befintligt reglemente som körs inom SBF, och jag avgör vilken klass bilen tillhör därefter. Hela grundmeningen med SLC Sprint är att man ska kunna köra enkelt och någorlunda billigt sprintrace mer för skojs skull än rent allvar..... Och därför sätter vi inte upp något eget reglemente för klassen utan förlitar oss på andra reglementen.... men ett tips är att kolla på SLC Kl.4 endurance, det är någorlunda fritt ![]() |
||||||
|
||||||
Re:
näe, det är SLC Sportvagnar som kommer köra på söndagen mellan dom båda långloppen ... Och då som ett 50minuters race med ett depåstopp.... där det är valfritt att byta förare eller inte..... |
||||||
Det är dax at handla bil nu...om ni ska vara klara till start.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Re:
När och var kan man se ett reglemente eller liknande för den klassen? |
||||||
Re:
ring mig på 0708 800 695 så kan jag förklara bättre...... |
||||||
Snygga grejor, Calibra, ska bli kul att se på Mantorp 27/4.
![]() Själv kommer jag i min gamla vanliga ytterrock!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 42265 besök totalt |