| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Migsvets 3-fas Köpt!
|
1046 besök totalt |
|
K: Migsvets 3-fas Köpt!
Önskar finna en bra Migsvets 3-fas 180-250 amp eller däromkring. Med eller utan gastub. KÖPT!
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
|
jag har tyvärr ingen svets att sälja till dig, men jag tänkte tipsa om Esab svetsen som jula säljer.
esab c250 ca 11000 ink moms.. har just köpt den funkar skit bra. _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
|
Ja, har sett att Jula har, verkar ju rätt intressant....
Men, är det nån lågprismodell/enklare modell av ESABsvets eftersom Jula säljer den:?? Är den du köpt 1-fas (230volt) eller 3-fas (400volt) ??......i katalogen står det 3-fas 230volt. _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
|
Varför jag frågar är för att Esab har modellen C250 i både 1-fas och 3-fas utförande, sen stod det lite tvetydigt i Julas katalog, så mkt tack för din info!
Bra att den är 3-fas iallafall, skulle aldrig köpa en svets som 1-fas 230volt o visst har jag tillgång 3-fas. Edit: KÖPT! Blev en Esab 250 från Jula
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
![]() |
SÄLJES
K: Migsvets 3-fas Köpt!
|
1046 besök totalt |

