Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1961 besök totalt |
2008-04-07 Prova på bankörning Sviestad
Några som ska dit förutom jag? OT. Ska ta race licensen på lördag. Kan dom på Sviestad se att jag gjort det på måndag så jag slipper pröjsa 100kr för engångslicensen? |
||||||
Re: 2008-04-07 Prova på bankörning Sviestad
Ta med dig din stämplade licensansökan, den gäller. Denna gången var det renodlat gatbilar på banan va? _________________ /Kristian Elisson |
||||||
om du menar på måndag så tror jag det var så ja. |
||||||
Re:
Trevligt, då ses vi ![]() |
||||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
Nuvarande prognos säger att det är risk för regn på måndag, men det kan ju hinna ändra sig. Jag kommer iaf åka dit i vilket fall som helst, har ju inte så långt (7km eller vad det blir
![]() Har tyvärr inte så många motorintresserade polare och kommer med största sannolikheten åka dit ensam, så tveka inte att hälsa på grabben i en silver-Honda. ![]() |
||||||
Här är en Opel Speedster som skall vara med. Missade första tillfället, nu vill jag komma ingång, det drar ju lite extra så här i början av säsongen. Jag har ngt längre att åka än 7km så väderprognosen är avgörande om jag skall köra de 230km (en väg).
_________________ Mikael Ankler Exige V6 CUP 2013, Speedsters Turbo 2002 |
||||||
Kul att intresset verkar stort även om det är ganska nära inpå premiären.
Jepp den här gången är det bara "gatbilar". Vad gäller licenser och sånt så brukar det lösa sig ![]() _________________ Mikael Norberg Porsche 944s2 -91 Saab 900se -97 BiOPOWER by Nordic! Vice ordförande LMS banracingsektionen |
||||||
Vet inte om det var dig vi träffade ute på Sviestad efter licenskursen idag? Som sagt så är det bara att ta med intygen från kursen så är det ok. ![]() Mvh Rikard PS Villket kanonväder det var på banan nu i eftermiddags! Får hoppas på bra väder även på måndag! DS _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Re:
Vad är det för tider på måndags körningarna ??
Så att den var ute i dag, den åkte iaf förbi mitt köksförnster ![]() _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||||
Re:
1700 -2000 var det va Lovar, var inte min bil. Den står fortfarande och agerar prylbänk (suck ![]() ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
Re:
Då finns det en till orange Nova med svarta fäljar, för den åkte förbi idag igen ![]() _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||||
Jo det var jag. Vädert var verkligen fint. Enligt SMHI så ska det bli uppehåll imorgon så jag kommer åka imorgon. |
||||||
Re:
Perfekt banåkaväder, inget regn, men lite halvmulet så man inte blir bländad av solen och lagom svalt för motor och bromsar! ![]() Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Blev lite förvånad av att det var bra väder här i Tranås och i Linköping. Regnade nämligen som bara tusan hemma i Jönköping.
Men det är ju iofs helt okej, kan får regna i hela världen idag bara det inte regnar på Sviestad ![]() |
||||||
Enligt TV4 vädret ser det ju ut att bli ett skapligt väder till kvällen. Kolla på vädret kl 2100.
http://tv4vadret.se/#/lan.ostergotla _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1961 besök totalt |