Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2019 besök totalt |
Regalianytt: T-shirts, klistermärken, och tröjor
Vi håller på att skaka fram en ny laddning med T-shirts, och BMWSC-klistermärken lagom till vårträffen på Mantorp. Vad det gäller våra numera traditionella vårträff T-shirts så blir både antalet och storlekarna större. Vi planerar att -om fysiskt/designmässigt möjligt- inkludera våra samarbetspartners loggor på T-shirten. BMW Group Sverige sponsrar även denna säsong ![]() DesignCorner tar fram designen och trycker. Diskussion med NEH pågår gällande piquétröjor och/eller collegetröjor. _________________ BMW MC-klubben |
||
Långärmade collegetröjor (en första mindre batch), t-shirts (200 st i större storlekar än tidigare), och klistermärken är under tillverkning.
Collegetröjorna är brodderade så texten på tröjorna begränsas till det "klassiska" pga kostnadsskäl. Våra t-shirts kommer däremot att ha samtliga samarbetspartners loggor tryckta. Priset är ännu inte bestämt, men givetvis blir det som vanligt ett rimligt. ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
Idag fick jag dem, marinblå med brodyr i bra kvalitè. Ett måste för sena däcksparkar/korvgrillarkvällar ![]() ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||
...och jag som inte ska till Mantorp...
![]() Hoppas att det finns kvar till någon senare träff? Gamla collegetröjan börjar bli ganska sliten. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Re:
...och jag som ska dit men med fel märke ![]() ![]() Ses där ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2019 besök totalt |