Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1974 besök totalt |
Passa på att rensa lagret på Förenade Bil i Malmö 26/4
http://www.bmwcs.com/forum/viewtopic.php?id=2272 _________________ BMW MC-klubben |
||
![]() Menas det att jag kan beställa vilka reservdelar som helst till min BMW och under denna dagen få 20% i rabatt? Isf är det... ![]() _________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||
Re:
Jajjamen..... Förutsatt att du är medlem i BMWCS (men det är du väl ![]() Brukar vara trevliga tillställningar när Förenade Bil bjuder in... rekomenderas starkt.... _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||
Re:
Passar på att saxa in länken här ![]()
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||
visst kan man beställa vad som helst från ETK och få sina 20% rabatt. Utöver detta så kan man göra massa andra fynd och sist men inte minst träffa alla BMW vänner och odla vårt gemensamma intresse.
Brukar bli riktigt trevligt, i år tycker jag BMW:s modellutbud är extremt nice o fläskigt med massor av godbitar från smått till stort både måttmässigt och effektmässigt. M3,M3 Cab, 135 Coupe, 1 serie cab,M Coupé M5 Touring mm mm finns i hallen om jag inte har fel för mig. Frågan är om man får 20% på bilarna oxå ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1974 besök totalt |