| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup 2008
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 1 besök senaste veckan (30354 totalt) |
|
BMW Cup 2008
Mantorp 3 maj Är det inte fler som skall köra BMW Cup i år
Endast tolv anmälda
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. 2 st i Standard 4 st i Modifierad 6 st i Special Säkra pallplatser för startande i Standard åså skänker vi 3:e priset från standard som tröstpris i Modifierad så får alla pokaler där åxå.
Så den mest spännande klassen blir givet Special |
||||||
|
Jag tycker det saknas en hel hög med kända namn.
Exkluderat pallbockar och förare som valt strategin att vila sig i form (Fransson, Stefan L, Stacke....). Med tanke på hur tätt det var i tabellen inför sista deltävlingen förra säsongen så behöver nog samtliga skynda på för att inte riskera tappa poäng pga missad anmälan. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Jag fick inte köra för Wåge så jag har inget val annat än att Möjligen...ta min X3a och köra standardklassen med säkrad pallplats och dessutom med miljöpoäng deå den körs på diesel
|
||||||
Hej Anders
Du får uppdatera start nr på en del förare, i anmälda listan Marcus Stålheim # 7 Thomas Smedberg # 4 Nicklas Gustavsson # 37 _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
|
Re:
Tjena Roffe, Jag har efterlyst startnumren för dessa så det var kanon att du hade dem, tusen tack Fixar direkt
|
||||||
|
Ja nu börjar det visst hända lite. Några letade fram sina "computers" i garageröran bland kattar och kolvar för att koppla upp sig och göra en anmälan
|
||||||
|
Re:
Vad blir det med för bil i Cupen? |
||||||
|
Re:
323 E30
Re:
Trevligt
|
||||||
|
Pallplatserna slut i Standard klassen
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. 3 bilar i Standard 4 bilar i Modifierad 7 bilar i Special 14 bilar totalt. 2 st anmälningar om dagen så är det fullt startfält nästa lördag
|
||||||
|
Många nappade på chansen att garanteras pallplats i Standard nu strömmar anmälningarna in
Nu blir det äntligen lite kamp i Standard |
||||||
|
Nu ser startfältet större ut än självaste STCC.
BMW Cup den 3 maj har just nu 20 anmälda bilar http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. |
||||||
|
Re:
Hehe. Jo så är det. Det är ju igentligen Bappelsinarnas fel, som köpte vinnarbilen före mig....
_________________ Stefan Larsson |
||||||
|
Re:
Det är ju bara att köpa originalbapelsinen och köra ifrån dem...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Vi skulle tycka det var väldigt kul om alla anmälda förare kunde skicka in bilder och information om sina tävlingsbilar.
Bild på förare och flera bilder på bilarna. Skicka rubbet till webmaster@bmwsc.com Här följer listan med anmälda tävlingsbilar. Flera av bilarna har fler än en förare. Endast den som anmält bilen har sitt namn med i denna lista: SPECIAL Wåge Sörman, Special, E46 M3 CSL --- har info och bilder på bilen
Patrik Silverstam, Special, E46 M3 GTR Joakim Söderström, Special, E46 M3 Tor Gullberg, Special, Z3 M Johan Armskogh, Special, E36 M3 Mikael Eriksson, Special, E36 Comp M3 Peter Söderström, Special, E36 M3 Krister Funder, Special, E30 M3 Gunnar Östlund, Special, 635CSi Thomas Smedberg, Special, E21 323i otto Gullberg, Special, E30 M3 MODIFIERAD Johan Samson, Modifierad, E30 325i --- har info och bilder på bilen
Mia Andersson, Modifierad, E30 325 Marcus Stålheim, Modifierad, E30 318is Zoran Lukic, Modifierad, E46 320 STANDARD olof Johansson, Standard, E30 318is Niklas Gustavsson, Standard, E30 318is Dan Byström, Standard, E30 318is Harald Fägerblad, Standard, E21 323i Hasse Siggesson, Standard, Z3 Coupé |
||||||
|
Fredag den 25 april är den sista dagen för anmälan till BMW Cup deltävling 1&2 på Mantorp den 3 maj.
Just nu har 24 bilar anmält sig
Klass special: 13 bilar Klass Modifierad: 5 bilar Klass Standard: 7 bilar Det ser ut att bli kamp ändå om pallplatserna
Skynda er in med information om era bilar
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup 2008
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 1 besök senaste veckan (30354 totalt) |