Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1473 besök totalt |
2008-04-20 SVKG Bankalas Kinnekulle Ring
Nu är det snart dags att ta ut och lufta våra sportvagnar på racerbanan. Vårt traditionella "Bankalas" går återigen av stapeln på den spännande och krävande racerbanan Kinnekulle Ring strax utanför Götene. Programmet är späckat med en mängd olika racingaktiviteter för att passa alla smaker. Vi har allt från fri körning med resp. utan passagerare, till den populära lagtävlingen SVKG 60-minutes, där vi kör ett entimmarslopp med förar- och/eller bilbyte. Inbjudan | Anmälan | Visa Anmälda Anmälan och vad kostar det? Anmälan på www.svkg.nu och inbetalning till plusgiro 421 53-7 senast 28e mars 2008. Bankalas: Kr 500:- för medlem i SVKG / icke medlem 700:- Race 60-mins inkl. bankalas: Kr 700:- för medlem i SVKG / icke medlem 900:- |
||||||
Börjar ju närma sig...
![]() Är vi bara 10 st som tänkte köra 60 min??? Upptäckte att jag lyckats anmäla mig två gånger, missade att anmälan till 60 min inkluderade Bankalaset... ![]() Nu hoppas jag bara att bilen hinner bli färdig denna veckan. ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
Re:
Ja, det ligger med i kalendern i alla fall. http://www.svkg.nu/kalender2008.htm Jag förväntar mig att du dyker upp med BMWn då naturligtvis. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Re:
Haha har du inte läst min tråd förstår jag ![]() ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
Re:
Jo, jag följer din tråd naturligtvis. Och jag antar att ironin inte sken igenom i inlägget ovan. Jag har full förståelse för att du inte tar med BMWn den 24:e med tanke på vad du pysslar med. Men det vore kul om du dök upp ändå så man får snacka lite skit. Kan du bekräfta datumet Niklas? _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
|
||||||
Re:
Hehe, jag var nog lite trög idag ![]() ![]() Nog om det, ni som åker på denna träff 20e får ha det så kul! ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
Jag får tyvärr kasta in handduken...
![]() ![]() Troligen är det ett hjullager höger bak som måste bytas. Men jag dyker upp ändå, tänkte ta lite bilder under dagen samt njuta av det fina vädret och titta på fina bilar! ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1473 besök totalt |