Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 17820 besök totalt |
Re:
Håller till fullo med dig. Man lyfter bilen och justerar min camber fram (båda sidor) sen körs bilen från 2-pelar lyften runt bygget och en sväng på vägen innan man åker upp på 4-pelaren med hjulinst.. Inga lyft ( man kan justera negativ camber på de flytande plattorna) behövs sedan och bilen är "utgungad" och klar.. Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
Snabba bud i mellerud ![]() Japps, ska åka och hämta en CSL i veckan Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
En CSL :woot: , nu blev jag riktigt avis. Lycka till med den nya ![]() |
||||||
Re:
Grattis!!! Fan vad kul!!! _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Yes, pratade med förra ägaren just. Grattis Haouke, riktigt fin bil! _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
Helt underbart ![]() Vad säger du om nästa onsdag kväll för hjulinst ? Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
Det kör vi på! _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Re: hjulinställtning
Jag är banne mig ingen BMW fantast och tycker inte om original M3, körde Houkes som han hade innan o tyckte blähä MEN jag har blivit smått frälst i CSL`n efter dagens lilla provtur måste jag erkänna..... Fan vad fin bil o gott ljud i rackarn va där oxå, så ett stort grattis till dig Henrik.. p.s tyvärr måste jag ju testa den fler ggr för fullständig utvärdering haha ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Pelle _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
Re: hjulinställtning
Tjenis Rafko Viist nemas problemas, jag o Rolle får sträcka ut lite ![]() Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Grattis till en jätte fin CSL...., om jag inte har helt fel så är den med i det senaste numret av Bilport 8 ....
MVH. _________________ kifah Alaaradji BMW M3 competition 2011.såld BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge Audi RS4 sedan 2006. såld BMW Z3 coupe 01. såld porsche 996 : såld |
||||||
Re:
Stämmer fint att det är Troengs gamla bil _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 17820 besök totalt |