| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vårträffen på Mantorp 3/5: Fullbokat (gatbilar) !
|
18848 besök totalt |
|
Vem ska jag maila till för att ändra min anmälan till bankörningen 3/5?
om jag kommer ihåg rätt så fanns det i anmälen en ruta att bocka i om bilen var försäkrad i BMW original försäkring. Då jag gjorde anmälan så var inte bilen försäkrad där men nu är den det. Hur gör jag för att det ska bli rätt? _________________ Ola Starkman BMW 328 E46 banåkabil BMW 218d F22 bruksbil |
||
|
Re:
Jag fixar det
|
||
|
|
||
|
Har en fråga nu när tiden börjar tryta inför träffen. En bil som är besiktad men som inte klarat sig igenom bes pga något mindre fel är ju tillåten att köra på gatan men är den tillåten att köra med på banan? Anledningen till att jag frågar är att det börjar bli dåligt med tid att få bilen klar till licenskursen och träffen 3/5 samt dåligt med bes. tillfällen lediga
. Det blir körförbud 1 Maj på min bil...... Men om jag skulle lyckas få en tid för bes. men det visar sig vara något fel på bilen och jag inte hinner få ytterligare en bes. där allt är fixat får jag köra bilen på Mantorp då?
_________________ Richard Brandt |
||
|
Richard,
om bilen är laglig att framföra på allmän väg så finns det inget hinder. Givetvis beror detta på vad du fick för slags anmärkning av SBP också då bankörning nöter hårdare än vanlig gatkörning. Körförbud är inte OK. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Vad ta med 3/5?
Står under instruktionerna att man ska ta med medlemskort och visa upp. Jag har betalt min medlemsavgift för 2008 men inte fått något nytt medlemskort. Har ni medlemslistor med er, eller hur funkar det? När kommer medlemskoten och övriga attiraljer? _________________ Per Brugge |
||
|
Re: Vad ta med 3/5?
Per, Tyvärr är medlemskorten något försenade (det brukar ju vara så för alla inför säsongsstarten ), men vi har ett uppdaterat medlemsregister med oss.
Första "batchen" med medlemskort ska vara på gång. Troligen inte i brevlådan förrän efter Mantorp. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Blir inte så svettigt i bilen då
Kärnkraftverket framför tårna brukar värma fullt tillräckligt
_________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||
|
Ställer min bokade men ej betalda plats till förfogande till hugad spekulant. Hobbe får bestämma.
Knäckte antagligen en ventilfjäder eller något annat i helgen i min nyrenoverade motor. Skall riva toppen på Torsdag och hinner inte bli klar till Lördag. Skall försöka komma till Sturup. _________________ MVH Torbjörn Andersson BMW CS 3615 BMW 328 Touring-96 (M52-B28 TURBO E85) BMW M3 E46 -06 Imolarot Competitionpackage |
||
|
Beklagar Torbjörn, lite trist efter allt arbete du lagt ner.
bara på det igen du har ju ångan uppe nu. Angående väderutsikterna: Personligen har jag inget emot att köra om det är mulet så länge det är 100% uppehåll. För starkt solljus är bara ett irritatiosnmoment. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Vårträffen på Mantorp 3/5: Fullbokat (gatbilar) !
|
18848 besök totalt |