| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Träningsdag på Gelleråsen 28 april?
|
6 besök senaste veckan (7142 totalt) |
|
Re:
Hur fint som helst grabbar....nu ska vi bara ha in Siggesson oxå och helst resten med ...tror att dom behöver det men har nog svårt att erkänna det
_________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
Re: tider
Vi kommer att sammlas på åsen vid 12 om inget annat blir sagt, men jag ska checka med Bohlin på onsdag så jag återkommer med sista då _________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
IDAG HAR JAG SPIKAT MED BOHLIN RACING OCH VI KOMMER UT PÅ BANAN 13,30. MEN JAG TYCKER VI TRÄFFS 12,00 FÖR LUNCH. JAG VILL VETA SENAST TORSDAG OM NI KOMMER TILL LUNCH. vI KOMMER BLI 8 ST OCH HYRAN VAR 10000 FÖR HALVA DAGEN....VORA FINT ON NI VILLE BIDRA MED 250 KRONOR PER SKALLE PÅ PLATS...ANNARS FÅR VI BETALA RESTEN....OM NI HAR INVÄNDNINGAR MOT DETTA HÖR AV ER TILL MIG
_________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
Re:
Inga problem Måns, passerade som ett möte
Kanon kort Made, kul kul _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Hej allihop!! Finfin dag, med en hel del åka, både positivt och negativt....som att tappa huven i full kareta med GTR en
Skrotad huv och buckligt tak som följd....men fy f-n va gött den går Hårdjobba nu till Mantorp. Men bara lugn vi hinner _________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
Re:
Jobbigt att hålla alla kusarna i styr...
I verkligheten var det växellådan som läckte lite olja direkt på avgasröret. Åkte hem och mekade gladeligen bort lådan. Är uppbokad till torsdag men det borde gå att hinna få dit en annan innan avfärd mot Mantorp på fredag.
Vi ses då, förhoppningsvis utan rökridåer
_________________ Johan Armskogh |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Träningsdag på Gelleråsen 28 april?
|
6 besök senaste veckan (7142 totalt) |