Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1522 besök totalt |
Var köpa transponder?
Finns det nåt företag som har på hyllan som inte har hutlösa priser (helst)? Trodde jag hade en på G i ett gruppköp men det verkar i stprt sett omöjligt att få tag i ansvarig för besked och racet är på Lördag... > ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Re: Var köpa transponder?
snabbast och billigast ..... www.amb-it.com i deras webshop och beställer du idag så bör du ha en hemma till helgen.... då får du betala 16% holländsk moms...... istället för 25% svensk.... |
||||
Titta på rhkswe.org under säljes delar sperber slutar tävla och säljer sin... ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Jag tänkte dra iggn ett gruppköp, med blir efter gelleråsen i helgen, hinns inte med innan.
blir väl kanske dessa: /benny http://www.bbksoftware.com/pricelists/amb-component-sales.htm _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, cfmoto 450MT |
||||
hm, såg att den modellen är för radiostyrda bilar. Men det borde ju finnas flera leverantörer.
/benny _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, cfmoto 450MT |
||||
Vid gruppköp får man alltid vänta på den långsammaste prylen/personen. Transpondrarna är ju en monopolgrunka i stort sett (inte mycket att välja på mao). |
||||
Det blev så, blev lite dyrare iom frakten men det drabbar ju ingen fattig... ![]() Tack för alla tips iaf, kanske hjälper nån annan med. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Det verkar vara ganska bra andrahandsvärde på de där mojarna också. Betalade själv 60-70% av nypris för en beggad om jag minns rätt. En fast installerbar, bilbatteridriven var det. De med eget batteri tycks tappa mer.
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1522 besök totalt |