Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4024 besök totalt |
Re:
Haha, ja det beror ju på vad man räknar som hyfsat och "hänga på" ![]() Men tror 911 carreror från 993 och nyare inte bör bli alltför avhängda heller, sitter det sen en turbo i dem, eller står gt3 så blir det nog en svårare nöt för en e46 m3 att knäcka. Men det är en riktigt trevlig bil som funkar rätt bra standard på bana, dock blir det ju en helt annan sak om det plåtrensas, byggs riktigt chassi med slicks.. Är ju förmodligen ~8-10 sekunder som skulle försvinna på exempelvis en så kort bana som gelleråsen, vilket är otroligt mycket i tid och fart gentemot standard. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
Re:
Märkesfanatiker är för härliga ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Precis! Gäller bara att räkna på mitt sätt! Hehe... ![]() BMW i allmänhet och M3 i synnerhet är MYCKET härliga bilar! Tror definitivt du har helt rätt i att det kan med enkla medel gå väldigt fort med en M3 e46! |
||||
Re:
Hehe.. sorry, det kom kanske ut lite fel, jag retades mest lite med Filip eftersom vi haft lite diskussioner i en annan tråd om körningen på Sviestad. Jag gillar defintivt Porsche men har ett ben i BMW träsket också då jag ju kör BMW M3 e30 på långloppet samt att jag själv haft 4 st vardags BMW och dessutom mina föräldrar har haft BMW sedan jag var liten. Så jag är nog BÅDE Porsche och BMW fanatiker faktiskt! Skulle mer än gärna ha en M3 e46 att leka med ett tag! ![]() |
||||
Re:
Precis ![]() Finns det ingen "färdigbyggd" e46a tillsalu? Där någon redan har rivit ur inredning, lättat, samt tagit den sura kostnaden för vettiga bromsar, chassie m.m. _________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||||
Du har inte funderat på att ta hem en Corvette C6 från staterna?? Du har en hemma, tullad, momsad och klar för runt 300 pannor om du anlitar firma som hjälper dig.
//Björn |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4024 besök totalt |