Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vårträffen på Mantorp 3/5: Fullbokat (gatbilar) !
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
18760 besök totalt
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Anmälda med betald medlemsavgift och träffavgift: Ca 90st

Kom till incheckningen i god tid !

Pga det stora antalet deltagare får vi meddela att anmälda som har missat att betala träffavgift, och/eller medlemsavgift tyvärr inte har en möjlighet att få vara med och köra på Mantorp.
Vår kassör Mia sitter på en sammanställning om det finns några frågor (titta på hemsidan under Kontaktuppgifter/Styrelsen för att få tag på Mia).

Norrköping
Här sen Jul 2007

Bara för att få min hjärna klar.
Jag är inte medlem i något. Jag vill åka på träffen på lördag. Kan jag åka in på området och ställa min bil bland "utställarna" eller ska jag parkera utanför och promenera in? Känns som att man vill vara med och visa upp bilen när det ändå handlar om just BMW =)

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Liman,

Vill du ställa ut bilen så får du ta den diskussion med moderklubben BMW Club Schweden på plats.
För att ta del av aktiviteterna, tex ställa ut bilen, så krävs medlemskap då dessa aktiviter är för medlemmar.
om du bara vill titta så kan du parkera utanför området och vandra in.

Segeltorp/Huddinge
Här sen Jan 2008

Liman,

Icke medlemmar som vill komma på träffen och ställa ut sin bil och delta på övriga aktiviteter betalar ett "endagsmedlemskap" på 200:-.
Alternativt löser du ett 12-månadres fullt medlemskap på plats i BMW Club Schweden på 400:-.
"Bara titta" kostar inget och då parkerar du bilen i anslutning till entrén och promenerar in.

Välkommen!
Göran Benjamin
ordf
BMW CS

Kopparberg
Här sen Sep 2007

Så för den som vill komma och leka publik är det bara parkera utanför, och vandra runt och kika och knäppa kort, det kostar inget? Aldrig varit på mantorp, eller nån annan bana för den delen heller och kikat så man är väll högsta klass rookie Tänkte att man kanske kan bli inspirerad att ta ut e30n på bana nån gång i framtiden då den mer utformar sig som banbil än busbil

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Re:

airs skrev:
Så för den som vill komma och leka publik är det bara parkera utanför, och vandra runt och kika och knäppa kort, det kostar inget?

Korrekt.
Det enda kravet vi har är att du publicerar dina bilder i kommande eftersnackstråd

airs skrev:
Tänkte att man kanske kan bli inspirerad att ta ut e30n på bana nån gång i framtiden då den mer utformar sig som banbil än busbil

En BMW, speciellt E30, ska avnjutas på bana så räkna med att bli inspirerad.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Blir det några race-pryttlel-försäljare på plats? Jag har sumpat min balaklava och skulle behöva en ny...

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Re:

BTG skrev:
Blir det några race-pryttlel-försäljare på plats? Jag har sumpat min balaklava och skulle behöva en ny...

Tyvärr har vi ingen sådan försäljning på Mantorp

Kristianstad
Här sen Apr 2006

Hobbe! Kommer dit men utan bil då lådan paja förra helgen, och jag har försökt få loss en annan bil men förgäves, så ni kan sätta in någon annan som står i reserv om det nu inte är för sent, om så blir har jag kanske en träff tillgodo? Annars får det vara som det är,-800
MVH/Narin (nästan knäckt )

Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Narin,

Kontakta vår kassör Mia (www.bmwsc.com, Kontaktuppgifter/Styrelsen), och påminn oss när det är dags för nästa banträff.

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Sista inlägget.
I morgon bär det i väg till Mantorp och licensutbildningen.
Vi ses på Mantorp !

Sverige
Här sen Sep 2003

Först upp

Sticker nu om 15 minuter.

Peo.

Yamaha R1 2002 - banhoj -såld
Citera
Allmänt banåkaforum
Vårträffen på Mantorp 3/5: Fullbokat (gatbilar) !
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
18760 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande