Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 2993 besök totalt |
Valborgsrejs: Radical SR4 252 @ Crowne Plaza, 30/4, 21.00
För alla er som inte är ute och eldar på Valborg tänkte jag hosta lite RACE07. Träningen kommer igång kl 21.00. Kvalet kl 22.00. Namn på servern: rejsa.nu Lösen: sommar Antal varv: 2x10 Väder: sol Tider enligt följande: 21.00 - 22.00 Practice 22.00 - 22.10 Hotlap Qual (1 varvs kval) 22.10 - 22.15 Warmup 22.15 - Race 1 Warmup Race 2 Vi kör med Radical-bilarna! (SR4 252) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lyckades precis slita mig från spaghettin på instrumentbrädans baksida!
![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
Re:
När jag startade upp Windoze och Steam så uppdaterades RACE07 automatiskt. Har inte kollat vad det gällde, men vanligtvis krävs ju att klienterna har samma version som servern.
Fiktiv bana. Reklam för hotellkedjan Crowne Plaza, antar jag? _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
ThomasT: Igår testade jag lite Nordschleife på servern och med den banan så blev det ett sådant felmeddelande tyvärr. En patch som glömts bort. Du måste ha varit inne när vi hade NS på.
Fast efter 19.30 cirkus hade vi Crowne Plaza på och med den banan så funkade det perfekt. Vi var 8 pers inne som mest. Den banan följde med det senaste RACE07-demot och laddade man ner demot så fanns banan i det ordinarie spelet oxå. --------------------------------------------------------------- Är ni sugna på lite Radical rejs i helgen?? Fredag/lördag?? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
Re:
Jag är på om inget oväntat dyker upp. Har inga andra planer, förutom att skruva. ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
Funkar nog vilken dag som helst för mig iaf. Jag kör helst Radical, F3000 eller CSR.
Ringen hade varit lite kul att tävla på inbillar jag mig, men det tar ju sin lilla tid även med snabba bilar... Själva tävlingen kan man ju dra ner till 2-3 varv om så önskas, men ett enda kvalvarv tar ju fortfarande åtskilliga minuter. Eh, CSR 320 är nog ingen höjdare på Ringen, förresten. Lyckades nästan volta baklänges över ett av backkrönen med en, och utan nosvinge är det ju lite svårt att fixa. Iofs lite extra sport att pressa precis så mycket det går utan att framhjulen lättar, men ändå. ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
Re:
ok! Satt just och försökte få ihop en setup för den kombinationen. ![]() (Får inte bilj-eln att styra in riktigt, utan att den blir lurigt överstyrd och instabil i höga farter... ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
Ska ni in o köra måste ni lägga på den här patchen.
http://www.nogripracing.com/details. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 2993 besök totalt |