Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6011 besök totalt |
Re:
Grymt bra tid ![]() Jag satte också nytt rekord, med nästan 4 sekunder. Gick från 1:21.9 till 1:18.10 ![]() Liite kvar |
||||||
Re:
Tackar. Men din förbättring var ju avsevärt mycket bättre än min ![]() Ska leta rätt på loggen när jag kommer hem så kan jag skicka den till dig _________________ /Petter Ledin |
||||||
Re:
Ja det märktes verkligen skillnad på din framfart i år mot förra året, vet inte vad du matat dig själv och bilen med i vinter ![]() Riktigt grym tid Petter, när man såg dig i backspegeln så var det bara att hålla undan ![]() _________________ Erik Lindgren Honda Integra Type R K24 -98 Accord -04 |
||||||
Är inte stor förbättring ett mått på att man kör rätt dåligt?
![]() Schumacher hittar väl inte direkt sekunder här och där som en annan gör ![]() Kul som attans var det! Några som var på denna träff som ska till TPCs träff på Rudskogen den 11/5? Jag ska dit. |
||||||
Re:
Jag har vissa funderingar, men mina föräldrar kommer hem och hälsar på den helgen så jag är inte säker. Måste instämma i att Petters framfart var imponerande, det var knappt så att man hann hålla åt sidan! ![]() Här är en filmsnutt ifrån helgen...jag struntar i att rada upp ursäkter. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=PSWMu _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||||
Re:
Verkligen riktigt bra kört ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6011 besök totalt |