Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8160 besök totalt |
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Re:
Hallon i vatten...Har aldrig sett dig skriva sneaky sneaky you ![]() puss ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Re:
Du lova ju att inte skvallra. > ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Tack för ett super event
![]() Allt funkade friktionsfritt och smidigt mycket bra jobbat ![]() Jag vill gärna se lite action bilder på min "veteran" hoppas någon sitter lite fart bilder ![]() |
||||
Re:
Den gula med svart huv? _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||||
Re:
Tyvärr ingen förbättring ![]() Har ju nytt chassi som ska ställas in...får väl skylla på det. Körde 1,31,5 mot 1,30,3 i höstas Nästa gång blir det 1,29 ![]() ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Re:
Ja, det stämmer! Barthan har svart huv. _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Hej hopp.. nu har jag lagt ut 197 bilder på min hemsida som jag och martin med svarta audin har fotat.
http://www.audimotorsport.se/Bilder/ /Peter _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Re:
Vét inte om ni märkte det men det var faktiskt 49 andra bilar där o körde förutom era två Audi ![]() _________________ Jens Herke |
||||
Re:
(Vét inte om ni märkte det men det var faktiskt 49 andra bilar där o körde förutom era två Audi ![]() -Å tusan! Har du några bildbevis i din kamera? ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Re:
Jo men jag har hållit på i 3 dagar och försökt ladda upp min 300 polaroid bilder från helgen. Vi hade föresten några fina rejs du och jag men det var ju såklart ingen tävling ![]() Jag är mycket impad av ditt bygge och har ett förslag till nästa......Vad sägs om att bygga om en Renault r4 till en Clio V6 så kan du o jag fota varandra nästa år också får Martin inte va med? ![]() _________________ Jens Herke |
||||
Fint,öka me polaroiden nu!
Renå bygget påbörjas snart så jag får en ny fotopolare istället för martin!! (Jag har ju faktiskt smygbyggt på en R5 turbo2 som jag sålde för att finansiera Audi bygge..) _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
||||
Harliga bilder
![]() Lite nyfiken på vad den snabbaste tiden på GR ar med gatreggad bil och gat klassade dack ar? (Sitter i DK darav avsaknaden av prickar) |
||||
Re:
Jag skulle gärna se fler bilder från banan (ej depån) på min Lancia ![]() När man ändå är i önsketagen skulle en film tagen från någon bil bakom min på banan vara topp. Så får jag se lite hur bilen rör sig. En kort snutt innan ni kör om menar jag naturligtvis ![]() _________________ Torbjörn Holst ![]() Den gula bytt mot en låg röd.. |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8160 besök totalt |