Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 15761 besök totalt |
Re:
När jag kollar igenom tråden inser jag att det är så. Tur att man vaknar till nån gång i alla fall... ![]() Vad är orsaken, är det party på lördag kväll så att ingen är körbar på söndagen? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Även Monster Jam på Ullevi lördag kväll _________________ Stefan Örtengren |
||||
Har upptäckt att det inte går att vara på två ställen samtidigt så jag måste tyvärr avsäga mig engagemanget i det här.
![]() Hoppas att jag kan vara med någon annan gång. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() ![]() ![]() Nedan följer en uppdaterad lista på vilka vi som kommer från BMWSC. Det är viktigt att kontakta mig om ni inte kan närvara. Namn Uppgift Lars-Åke Carlsson Starter Marcus Ståhlheim Leadingcar olof Johansson Tornet/Bogserchef Sofia Nygren Tornet Niklas orrje Fyrhjuling/bogsering Johan Samson Hjullastare-plåt? Patrik Skoog Hjullastare-plåt Martin Skoog Hjullastare-plåt Sven ove Skoog Hjullastare-plåt Allan Nilsson Lättbärgning Gunilla Seijsing Lättbärgning Måns Ulveståhl Rolf Ståhlheim Depån Krister Funder Robin Plato Flaggv Johan Bengelsdorff Flaggv Anders Jonsson Flaggv Paul Mauritzon Flaggv Pål Körlinge Flaggv Jonas Sandborg Flaggv Johan Axelsson Flaggv David Johansson Flaggv Fotograf _________________ olof Johansson |
||||
Re:
![]() Du har ju en utmärkt fotograf anmäld Martin "Made" Palm ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Nej tyvärr fick jag förhinder med jobb troligtvis. (Får ursäkta att jag inte meddelat tidigare olof). /MVH Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Jag har en fotograf på G till er men han var tvungen att stämma av med jobbet innan och återkommer asap.
Killen heter Micke olsson och har bla. synts i bilsport en hel del, brukar åka runt o plåta på olika aktiviteter när han inte putsar sönder bilen. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Kul ![]() Micke är både duktig och BMW-fanatiker. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Övernattning
Hej olof! Fixar STCC övernattning natten mellan torsdag och fredag också? Blir ju väldigt tidig morgon för oss som har en bit att åka. Vet du var vi ska få övernatta kan man ju alltid försöka boka in en extra natt på egen bekostnad. /Paul _________________ Paul Mauritzson |
||||
Det kommer finnas möjlighet att övernatta mellan torsdagen-fredagen. Var detta kommer erbjudas vet jag ej ännu, Men det kommer bli under enkla förhållanden. Jag vet att flera har valt att göra detta till en semestertripp, så många har bokat hotell som de står för själva eller kommer bo hos släkt/vänner i gtb. Jag kommer att åka till gtb den 24 maj tillsammans med MK Scandia för att titta på banan och området, och till helgen kommer jag finnas på Mantorp, får se om stcc har några nyheter till oss.
![]() ![]() _________________ olof Johansson |
||||
ok, har fått klart från firman att det är ok att jag åker till Gbg och tar ett par bilder på STCC.
Har en del praktiska frågor, vem ställer jag dem till? Ghostviper: Vi lär väl bo nästgårds, samåka? En del av det jag plåtat. Finns naturligtvis massor mer. http://picasaweb.google.com/Micke.Kn |
||||
Re:
Kul ! ![]() Frågor ställer du till olof. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 15761 besök totalt |