Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 9535 besök totalt |
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
Anmäld och betald
Men blir troligen inte i röd A4 denna gången. Det lilla missljudet jag hade i maskinen har ökat något. Troligen är det en krökt avgasventil. ![]() Kanske ska låna tjejens A3:a 1.6 ![]() |
||||||
hinner inte
vill också köra men hinner inte med sturup, ska på brölop på fre, bakis på lör och anderstorp på sön. mekar på gt:n för fullt nu måste få ut den på bana snarast. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||||
Efter mycket övervägande...
...så har jag bestämmt mig för att köra sturup. Alla säger ju att den är för trång och smal och inget för tunga bilar. Men jag kör en gång i alla fall så har jag bildat mig en egen uppfattning. Hoppas vi på bra väder bara. ![]() _________________ Stefan Alm |
||||||
Nu satan skall jag inte ha ngr förhinder! Bröllop dan innan... kommer att bli torrt! Faaaaast d tar jag igen som faan efter körningen. Farsan e laddad till tusen. Fick han blodad tand efter Mantorp månne? Måste vi köpa en bil till? Familjederby???
![]() _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Jag är anmäld! Skall bli ett kärt återseende!
Jag hinner bara köra ett par varv på morgonrn dock. Måste hem till min frus 30-års kalas på kvällen. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Sturup
Hade planerat att åka och titta på historisk racing på Anderstorp denna helg. S*it*r dock i det när man ser att 14 "ringbilar" är anmälda. Blev jag den 15:e!?!! Vad är några gamla formelbilar, LeMansbilar och GTbilar från förr mot att få gasa själv....... ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
Re:
30-års kalas... Hmm... Dags att byta tant ![]() _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Re: Sturup
Vad fanastiskt glad jag blir att du tog dig samman och såg ljuset! ![]() Härligt då blir iaf tre TTs ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Ja det börjar bli många mil på den kärringen nu... ...men du vet... ...som ett fint vin och så vidare... _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Re:
Så hon åldras inte som mjölk då. ![]() Hoppas inte hon läser detta för då är man väl inte välkommen nåt mer hem till er haha. ![]() _________________ Stefan Alm |
||||||
Re:
Nej, det är inte fullt så det blir mycket bankörning. Jag har ingen koll just nu på antal Ådisar, men fler än tidigare är ingen dålig gissning ![]() ![]() Återkommer med en nuffra när jag vet mer. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 9535 besök totalt |