| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2008 - Challenge
|
3537 besök totalt |
|
2008 - Challenge
Nu börjar våren komma! Challenge blir av i år igen. Kolla hemsidan www.challenge.nu och anmäl er till vårens körningar! |
||||
|
Anmäld och betalt till den 14/6
Har en fråga också, jag har skickat mail till lennart, men inte fått svar.. Måste man ha förarlicens för att köra challenge? om man måste det, kan man fixa en tillfällig på plats som dom har på lazzat konbanorna, eller har någon nått tips på var man fixar det före sommaren? Mvh/ Robert _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||||
|
Re:
brukar vara okey ändå... dvs det finns ingen försäkring som täcker skador tredje man och sånt... _________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
Re:
Anmäld till de två första! Hade gärna kört fler, men platserna verkar ha gått åt snabbt... Hoppas bara jag hinner få ordning på r-däcken... // Andreas
_________________ Andreas Engström Honda Civic -12 Du borde cykla mer! |
||||
|
Vi har inte tagit emot några anmälningar för körningarna på hösten ännu.... Så det kommer finnas möjligheter att köra Challenge efter sommaren!
|
||||
|
Re:
Du vet väl att man kommer hem SENT!! _________________ bmw bmwsson |
||||
|
Re:
Nu är det inte många timmar innan det är dax, men väder utsikterna är ser ju inte lysande ut
Men Lunda har en förmåga att få regnet att gå omkring fältet, så jag tror att vi får en torr bana större delen av dagen....
Men vi ses imorgon!
/Johan _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||
|
Re:
Det gjordes och nu är det SMA försäkrat med |
||||
|
Nu e det snart dags för nästa tävling
Jag fixade en sån där SMA-licensförsäkring för ca 2 veckor sen (betalade direkt), men har fortfarande inte fått hem nått. Vad ska jag ta med mig som "bevis" på att jag har licensförsäkringen? Mvh/ Robert _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||||
![]() |
Inför träffar
2008 - Challenge
|
3537 besök totalt |