Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Datsun 180B SSS (splittad tråd om dogleg)
1 besök senaste veckan (2587 totalt)
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

Lennart Mäkinen skrev:
För de som tycker M3 E30 är dyra, men ändå vill träna på att köra med ettan malplacerad så kan jag rekommendera Porsche 924 av exempelvis 1979 års modell (jag vet en som är till salu ) eller möjligen Datsun 180B SSS. Den senare kanske är svår att få tag på.

Dogleg är ju kanon! Har haft två bilar med det än så länge. Just en Datsun 180B SSS -75 och en 911T -70

Hur känner du till Datsun 180B SSS Mäkinen? Det är ju en minst sagt ovanlig bil... Jag hade en grönmetallic några i början på åttiotalet. De sista åren med röd primermålad vänsterdörr Det fanns en supersnygg röd en i Stockholm de åren osså.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Lennart Mäkinen skrev:
Magnus Thomé skrev:
Dogleg är ju kanon! Har haft två bilar med det än så länge. Just en Datsun 180B SSS -75 och en 911T -70

Hur känner du till Datsun 180B SSS Mäkinen? Det är ju en minst sagt ovanlig bil... Jag hade en grönmetallic några i början på åttiotalet.

En kompis hade en grönmetallic (om jag minns rätt) 180B SSS nån gång i mitten av 80-talet innan han bytte till sig en Ascona.

Nu kan jag köra Datsunen på Nurburgring i Rally Trophy!! (måste bara lacka om den till grön... )

Malmköping
Här sen Nov 2002

Hur har du fått dagsljus på ringen?
Har bara sett den som nattsträcka. Har laddat ner den här på jobbet men inte hunnit installerat den på hemdatorn än !
Så jag har inte hunnit köra den än, är den bra?

NS BTG: 9.10.21

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Screenshotsen är inte från ringen utan bara de som fanns där jag laddade ner bilen :-)

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Ringen är bra men jag är inte 100% helt nöjd med Rally Trophys körkänsla på asfalt......

Malmköping
Här sen Nov 2002

Visst är den lite "död" på mitten så att säga!? Först händer inget, sen inget o sen svänger det utav bara sjutton !!!
Fins ingen patch som åtgärdar det?
Har även här laddat hem massa coola bilar som jag har ligger i jobbdatorn. Måste se till o få över dom i speldatorn !

NS BTG: 9.10.21

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

1 besök senaste veckan (2587 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande